Ahad, 15 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

IBU DUIT KAROMAH AGENG ANUGERAH AGUNG

IBU DUIT KAROMAH AGENG ANUGERAH AGUNG

(Super Dahsyat)

Foto Sekadar Hiasan

Rahsia Agung Ibu Duit Karomah Agung
Membongkar Rahsia Agung Mendatangkan Kekayaan Sejati
Bagaimana Menarik RM 1,000.000.00
(RM 1 Juta Pertama Dalam Kehidupan Anda)

Ibu Duit Karomah Ageng ini sesuai digunakan oleh sesiapa sahaja baik mereka yang terlibat dengan bisnes online internet,forex,saham,MLM,ahli korporat, jurujual, peniaga, perawat dan sesiapa sahaja yang memerlukan ibu duit yang ampuh ini,buktikan kedahsyatannya dalam kehidupan Anda dengan memesannya sekarang juga,orang hanya tahu bercerita tapi kami membuktikannya secara nyata,Insya Allah!!!


TESTIMONI IBU DUIT KAROMAH AGUNG(10.11.2010)
'Alhamdulillah’….Dengan izin Allah Yang Maha Kaya dan Maha Agung,tanpa saya sangka hari pertama terima ibu duit saya telah mendapat rezeki yang tidak disangka-sangka sebanyak RM1,980.00 hadiah dari rakan!itu baru hari pertama!Hari kedua pula tiba-tiba saya mendapat kembali wang hutang dari 3 orang kawan dan saudara yang berhutang dengan saya. Hari ketiga pula saya mendapat projek yang bernilai RM40,000.Malah bukan itu saje kelebihan ibu duit ni.Kini setelah seminggu saya menggunakannya antara kelebihan yang dapat saya rasakan adalah diri saya menjadi semakin tenang, berwibawa, berkeyakinan,disukai orang,kawan,malah musuh pun kini menghormati saya!Rezeki makin luas dan mewah,dapat bersedekah,dapat bayar zakat, dapat beri mak ayah duit menunaikan haji dan nak buat sesuatu juga lancar dan mudah. Impian dan hajat juga tercapai!Syukur sangat-sangat kepada Allah.

Bagi anda diluar sana,tak rugi ada ibu duit Anugerah Agung ni!Berbaloi!Rasailah sendiri kehebatan keizinan Rahmat Allah ni. Nasihat saya jangan lupa bersedekah,tolong keluarga kita supaya jadi lebih berkat.Insya Allah..

*Muhamad Affendi Bin Zaabar.Taman Seri Sentosa, Tangkak, Ledang, Johor. Tel:017-7555074.Boleh hubungi saya untuk bukti nyata!*

INFO TAMBAHAN:SAUDARA MUHAMMAD AFFENDI TELAH MENGAMBIL PROGRAM IBU DUIT KAROMAH AGENG PERINGKAT 4

IBU DUIT KAROMAH AGENG ANUGERAH AGUNG

Pendahuluan

Segala Puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam. Dialah yang menciptakan mahluk Manusia dengan melebihkan sebahagian mereka terhadap yang lain dalam mendapatkan Rezeki.

Pada kenyataannya manusia itu ada yang kaya dan ada yang miskin.Namun perbezaan itu dimata Allah dimaksudkan sebagai cubaan; mana diantara mereka yang banyak bersyukur serta banyak amal baiknya.

Bahawa kebijaksanaan Allah SWT dalam melebihkan sebahagian manusia dalam rezeki, kecantikan, ketampanan, kecerdasan, kesehatan, kekuatan, dan sebagainya merupakan manifestasi dari bentuk-bentuk kebijaksanaan-NYA yang amat tinggi dan dalam, bukan bererti yang diberikan segala-galanya itu lalu menunjukkan yang dicintai oleh Allah.

Demikian pula yang sebaliknya yang hidup serba kekurangan, bukan bererti yang diberikan cubaan, atau orang-orang yang dibenci Allah.

Bagi Allah orang yang rezeki-nya berlebih ( kaya ) dengan orang yang rezeki-nya berkekurangan ( miskin ) tidak ada perbezaan, sama. Kehormatan serta harga diri seseorang hakikatnya terletak pada pendapatannya dalam memperoleh taufiq, hidayah serta inayah dari Allah SWT.
_________________________________________________________________
Penyebab Datangnya Rezeki.

1. Selalu Berusaha dengan sebaik-baiknya, baik sebagai pengusaha, pegawai,berdagang, dll. yang pada dasarnya dapat menghasilkan wang.

Firman Allah
: " Dialah Allah yang menjadikan Bumi ini mudah bagi Kamu, maka berjalanlah disegala penjuru dan makanlah sebagian dari Rizqi-NYA. Dan hanya kepada-NYA lah kamu ( kembali setelah ) dibangkitkan ". ( QS Al Mulk : 15 )

2. Ber Taqwa dalam erti menjalankan segala perintah Allah serta menjauhi segala larangan-NYA.

Firman Allah : " Dan barang siapa yang ber Taqwa pada Allah, maka baginya akan diberikan jalan keluar dan akan diberikan Rezeki yang datangnya tanpa disangka-sangka ". ( QS Ath Tholaq : 2-3 )

3. Berbanyak-banyak membaca Istighfar. Iaitu memohon Ampunan kepada Allah SWT, atas segala dosa dan kesalahan.

Firman Allah : " Mohonlah Ampunan kepada Tuhanmu, sesungguhnya DIA adalah Maha Pengampun, niscaya DIA akan mengirimkan hujan kepadamu dengan lebat, dan membanyakkan harta dan anak-anakmu, dan mengadakan untukmu kebun-kebun dan mengadakan pula sungai-sungai ". ( QS Nuh : 10-12 )

" Memperbanyak Istighfar itu dapat mendatangkan ( menarik ) rezeki "
( Lubabu al Hadits)

4. Bertawakal kepada Allah iaitu berserah diri dan menyandarkan segala urusan kepada Allah jua, seraya mohon pertolongan atas keberhasilan untuk memperoleh Rezeki yang lapang dan halal.

Firman Allah : " Dan barang siapa ber Tawakkal kepada Allah, niscaya Allah akan mencukupkan ( keperluan )-nya ". ( QS Ath Thalaq : 3 )

5. Berdoa memohon dengan ber-zikir kerezekian, sebab Allah adalah Dzat Yang Memberi Rezeki dan Kekuatan. Berdoa dengan mendekat pada Allah ( Ber Taqarrub ).

Firman Allah : " Berdoalah kepada-KU ( Allah ) niscaya AKU ( Allah ) akan mengabulkannya ".( QS Al- Mukmin : 60 )

6. Bermurah Hati serta gemar meng-Infaqkan sebahagian dari harta bendanya kejalan Allah.
Firman Allah : " Dan apa saja yang engkau Infaqkan, maka Allah akan mengganti. Dan DIA-lah sebaik-baik Pemberi Rezeki ". ( QS  Saba' : 39 )

7. Ber Tahmid, iaitu membaca Al-Hamdulillah saat mendapatkan Rezeki atau mendapatkan sesuatu yang menggembirakan. Ber Tahmid itu ertinya memuji dan bersyukur atas pemberian Nikmat-NYA itu. Allah akan selalu menambah Rezeki orang-orang yang bersyukur.

Firman Allah : " Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami ( Allah ), akan menambah nikmat kepadamu, dan jika kamu mengingkari ( Nikmat-KU ), sesungguhnya Azab-KU sangat pedih " ( QS Ibrahim : 7 ).

Jujur dan Dapat Dipercaya merupakan Penyebab datangnya Rizqi dan Keberkahan.

Firman Allah : " Dan barang siapa yang ber Taqwa pada Allah, maka baginya akan diberikan jalan keluar dan akan diberikan Rezeki yang datangnya tanpa disangka- sangka ".( QS Ath Tholaq : 2-3 )
Perlu diketahui bahawa Taqwa kepada Allah adalah merupakan kunci utama adanya suatu kejujuran, pokoknya berkeimanan serta pangkal kepercayaan seseorang terhadap yang lain dalam muamalah ( pergaulan ) sehari-hari, sehingga dengan demikian, akan menjadi penyebab mudahnya segala urusan dan menjadi kunci pembuka terhadap datangnya suatu Rezeki. Jadilah Manusia yang penuh manfaat, jujur, bertanggung jawab, bersyukur atas segala Nikmat-NYA, Selalu ingat pada-NYA, mendekat dengan ber-Zikir, dan melakukan segala sesuatu kerana-NYA.......
___________________________________________________________________________
Terapi Spiritual Anugerah Agung : Cara Tercepat dan Islami Meningkatkan - Mengembangkan Potensi dan Kemampuan yang Tersembunyi dalam Diri, untuk Mencapai Hidup yang Lebih Baik Berkeperibadian Cemerlang dengan Teknologi Al-Qur'an.

Apa saja nikmat yang kamu peroleh adalah dari Allah, dan apa saja bencana yang menimpamu, maka dari ( kesalahan ) dirimu sendiri....."
( QS. 4 : 79 )

" Demikian itu disebabkan kerana perbuatan tanganmu Sendiri. Sesungguhnya Allah sekali-kali tidak menganiaya hamba-Nya ".
( QS. 8 : 51 )

Do'a - Usaha - Iman - Taqwa pada Allah SWT.
Tingkatkan Ibadah Dengan Berzikir....

DZIKIR UNTUK KEREZEKIAN :
 

Wa may yat-taqil laaha yaj'al lahuu makhrojaa. Wa yarzuqhu min haitsu laa yahtasib, wa may yatawak-kal 'alal laahi fa huwa hasbuh, in-nal laaha baalighu amrih, qod ja'alal laahu likul-li syai-in qodroo.

Ertinya: :
Barang siapa yang bertaqwa kepada Allah, tentu diadakan-Nya jalan keluar baginya, dan memberinya rezeki dari "pintu" yang tak diduga-duga olehnya. Barang siapa yang bertawakal kepada Allah, maka Tuhan Allah akan mencukupkan keperluannya. Bahkan sesungguhnya Allah pelaksana semua peraturan-Nya. Dan Allah juga telah menjadikan segala-galanya serba beraturan.( Ath Tholaq ayat 2-3 )







KEREZEKIAN

Ibu Duit Karomah Ageng(Agung)

*      Wang kertas asli yang diproses dengan pentransferan ilmu kerezekian sehingga dapat digunakan untuk membuka potensi kerezekian tubuh penggunanya.

*      Dengan izin Allah,anda akan mendapat rezeki yang berlimpah 10 kali ganda dari ibu duit anda,contoh:Ibu duit RM100x10=RM1000 pada tiap bulan dan semakin bertambah dari semasa ke semasa,wang akan datang kepada anda melalui segala usaha anda..Insya Allah.

*      Telah banyak yang membuktikannya.Barangan yang perlu dibawa:-satu keping wang (paling tinggi nilainya-contoh RM100) B$1000 (Brunei dollar)dan sebagainya

Dengan sarana ibu duit ini,rezeki anda akan mengalir deras menuju kepada anda dari segala penjuru alam,mendapat rezeki yang tidak diduga, luas, banyak dan mudah serta melimpah.

Ibu duit ini anda simpan didalam dompet atau ditempat menyimpan wang dirumah atau tempat perniagaan anda.Bila Ibu duit digabungkan dengan wang anda,Insya Allah anda akan dijauhkan dari kerugian usaha dan mendapat keuntungan yang banyak.

Kos rawatan:

FIDYAH IBU DUIT KAROMAH AGENG-RM500 (biasa)

Sudah Terbukti dan teruji keberkesanannya oleh beribu-ribu pemesan yang menggunakannya,sangat rugi tidak memiliki,Anda guna dan anda akan percaya!





PROGRAM IBU DUIT KAROMAH AGENG TERBARU(SUPER HOT)
DENGAN SARANA IBU DUIT KAROMAH AGENG INI ANDA DAPAT MEMANGGIL REZEKI SECARA GHOIB UNTUK MENGALIR DERAS MENUJU DIRI ANDA DAN AKAN MEMBUAT ANDA TERBEBAS DARI MASALAH KEWANGAN DAN DAPAT MELUNASI HUTANG DAN DAPAT MENIKMATI KEMAKMURAN SEBAGAI KURNIAAN ILLAHI YANG MAHA KAYA & MAHA PEMURAH.

IBU DUIT KAROMAH AGENG adalah Wang  kertas asli yang sudah diasma' sendiri oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D yang merupakan pakar / mempunyai kemampuan khusus istimewa dalam menghasilkan media “IBU DUIT KAROMAH AGENG” dimana ibu duit karomah Ageng ini telah dimanfaatkan ribuan orang yang memesannya dan membuktikan sendiri hasilnya yang luarbiasa dalam kehidupan mereka dengan keizinan Allah SWT.  IBU DUIT KAROMAH AGENG yang didalamnya terkandung energi karomah positif  yang sangat aktif, energi ibu duit  ini akan bergerak aktif membantu pemiliknya asalkan doa permohonan pada Allah dibacakan, maka setelah doa permohonan dibacakan maka energi positif itu membantu segala hajat yang diinginkan pemiliknya. IBU DUIT KAROMAH AGENG adalah hasil riyadhoh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D  sendiri dan tidak mewakilkan sesiapapun untuk meritualkannya agar orang-orang yang memerlukan pertolongan agar cepat tertolong.Insya Allah.
Kegunaan . IBU DUIT KAROMAH AGENG ini sangatlah banyak sekali iaitu: untuk jabatan, kerezekian, melunasi hutang, untuk pemain saham agar selalu menang atau beruntung, untuk memajukan jenis usaha apapun baik usaha kecil ataupun usaha besar seperti kilang, pejabat, kedai, perusahaan bisnes dll insya Allah dalam hitungan hari sudah dilihat hasilnya, bagi orang yang mempunyai perniagaan insya Allah melebihi orang yang mempunyai pesugihan apapun.

Menurut Dr. Rizal orang yang memiliki . IBU DUIT KAROMAH AGENG ini orang yang punya usaha perniagaan apapun tidak akan bangkrup serta akan berkembang terus menerus, serta orang yang memiliki . IBU DUIT KAROMAH AGENG ini insya Allah tidak akan kekurangan rezeki, kerana energi positif yang ada didalam wang ini akan semakin lama semakin kuat getarannya dan kelebihan ibu duit ini dapat diwariskan kepada generasi keturunannya.

PERINGKAT 1
Dengan izin Allah,anda akan mendapat rezeki yang berlimpah 30 kali ganda dari ibu duit anda,contoh:Ibu duit RM100x30=RM3000 pada tiap bulan dan semakin bertambah dari semasa ke semasa,wang akan datang kepada anda melalui segala usaha anda..Insya Allah.kos Rawatan:RM1500(Diritualkan selama 3 hari berturut-turut) Proses ritual ibu duit karomah Ageng yang dilakukan memakan masa selama 2 jam lebih setiap kali pengisian!

PERINGKAT 2
Dengan izin Allah,anda akan mendapat rezeki yang berlimpah 50 kali ganda dari ibu duit anda,contoh:Ibu duit RM100x50=RM5000 pada tiap bulan dan semakin bertambah dari semasa ke semasa,wang akan datang kepada anda melalui segala usaha anda..Insya Allah. kos Rawatan:RM3500(Diritualkan selama 3 hari berturut-turut)Proses ritual ibu duit karomah Ageng yang dilakukan memakan masa selama 2 jam lebih setiap kali pengisian!


PERINGKAT 3
Dengan izin Allah,anda akan mendapat rezeki yang berlimpah 70 kali ganda dari ibu duit anda,contoh:Ibu duit RM100x70=RM7000 pada tiap bulan dan semakin bertambah dari semasa ke semasa,wang akan datang kepada anda melalui segala usaha anda..Insya Allah. kos Rawatan:RM5900(Diritualkan selama 7 hari berturut-turut) Proses ritual ibu duit karomah Ageng yang dilakukan memakan masa selama 2 jam lebih setiap kali pengisian!


PERINGKAT 4
Dengan izin Allah,anda akan mendapat rezeki yang berlimpah 100 kali ganda dari ibu duit anda,contoh:Ibu duit RM100x100=RM10,000 pada tiap bulan dan semakin bertambah dari semasa ke semasa,wang akan datang kepada anda melalui segala usaha anda..Insya Allah. kos Rawatan:RM7999(Diritualkan selama 7 hari berturut-turut) Proses ritual ibu duit karomah Ageng yang dilakukan memakan masa selama 3 jam lebih setiap kali pengisian!


BONUS:

RAHSIA MENARIK REZEKI DARI ALAM GHAIB DAN ALAM NYATA

ILMU MENARIK REZEKI DARI ALAM NYATA DAN ALAM GHAIB ini adalah ilmu yang sangat diperlukan bagi orang yang sulit dapat rezeki, orang yang susah dapat pekerjaan, orang yang usahanya sukar dan selalu jatuh bangun dalam usaha atau berdagang, orang yang banyak rezeki tapi boros dll.

Menurut Dr.Rizal ilmu ini sangat sederhana dan mudah mempraktikalkannya dan mengamalkanya, selama orang yang mahu mengamalkanya istiqomah, maka rezeki yang didapat dari alam nyata atau alam ghaib juga istiqomah.

Adapun syarat-syarat  orang yang mengamalkan ILMU MENARIK REZEKI DARI ALAM NYATA DAN ALAM GHAIB ini diusahakan harus suci terlebih dahulu dan boleh diamalkan oleh umat muslim atau non muslim.

Kehebatan ilmu ini sangat mengagumkan sekali, dan reaksinya sangat cepat sekali selama orang yang mengamalkanya memenuhi syarat-syarat tertentu. Dan bagi yang mempunyai usaha dapat dilihat selama mengamalkan ilmu ini.

Orang yang mengamalkan ilmu ini setiap hari harus sodaqoh seikhlasnya dan selama mengamalkan selalu berpasrah kepada Allah. Ilmu ini dikerjakan pada tengah malam, paling bagus dimulai jam 1 malam.

Selama anda mengamalkan ilmu ini, insya Allah seumur hidup tidak akan kekurangan rezeki, kerana setiap hari anda akan selalu didoakan oleh seluruh makhluk terutama bangsa malaikat.

Bagi orang yang sulit rezeki insya Allah akan selalu mendapat rezeki dari seluruh penjuru baik dari alam nyata atau alam ghaib, bagi yang berdagang atau melakukan perniagaan usaha jenis apapun akan mendapatkan untung yang banyak dan mendapat rezeki tanpa diduga, bagi yang sulit mendapat kerja akan mudah mendapat pekerjaan dengan sangat mudah tanpa hal-hal yang menyulitkan, bagi yang banyak rezeki tapi boros insya Allah rezekinya mengalir tambah deras tanpa banyak pengeluaran dan masih banyak keistimewaan lainya.

Selain itu orang selalu mengamalkan ilmu ini akan selalu mendapat rezeki yang mendadak.

Insya Allah anda akan diberi rezeki dan kekayaan setiap hari oleh Allah walaupun seorang penganggur,bagi yang punya usaha tidak akan bangkrup dan usaha/perniagaan akan maju dengan pesat.

PROSES PENURUNAN IBU DUIT KAROMAH AGENG:
  • Melalui pembangkitan dan pengijazahan ilmu +/- 3-7 hari mengikut peringkat yang diambil.
  • Dapat diproses dengan datang langsung mahupun jarak jauh
  • Tidak akan menghambat proses akhir kehidupan.
  • Dapat diikuti siapa saja yang berminat atau ingin tahu kelebihan daya ghaib karomah ibu duit karomah Ageng Anugerah Agung
  • Ibu Duit Karomah Ageng ini benar-benar memiliki khasiat ghaib yang nyata kesannya dan dirasakan sendiri oleh pemilik ibu duit karomah ini.

Bukan wang balik,hizib bilfulus,penggandaan wang,atau sejenisnya, akan tetapi wang kertas asli yang telah diproses dengan pertransferan ilmu-ilmu kerezekian sehingga dapat digunakan untuk membuka dan mengembangkan potensi kerezekian wang/modal usaha anda.Ibu duit ini secara aktif akan membuka dan membersihkan khusus jalur-jalur kerezekian yang ada dari dalam usaha anda dan menghubungkannya dengan jalur-jalur kerezekian diluar usaha anda tanpa batasan jarak.Maka usaha apa saja yang anda usahakan asalkan halal,Insya Allah akan berkembang dengan menguntungkan dan memberikan kesan positif dan ketenangan bagi seluruh keluarga anda.Dengan izin Allah,anda akan mendapat rezeki yang luas dan berlimpah pada tiap bulan dan semakin bertambah dari semasa ke semasa,wang akan datang kepada anda melalui segala usaha anda.Insya Allah.Ribuan orang telah membuktikan khasiatnya yang nyata.
 Cukup dengan membawa Ibu Duit Karomah Ageng ini kemana saja pemiliknya pergi,tanpa perlu melakukan ritual,keberkatan dan kerezekian mengalir mudah padanya.Insya Allah
Rahsia besar 1x seumur hidup,dengan media ampuh,mudah,selamat dan mujarab serta mustajab!
Siap digunakan,tinggal pakai,praktikal dan mudah!
Insya Allah Ibu Duit Karomah Ageng ini berfungsi selamanya.Terbukti sejak anda menerima ibu duit ini,rezeki yang tadinya seret/sulit,susah berkembang,pengangguran,belum dapat kerja,bebas dari hutang, harga diri,ekonomi terpuruk dll.Insya Allah anda akan melihat hasilnya yang luarbiasa dahsyat.Kehidupan perekonomian anda akan maju & pesat!Rezeki datang  dan mengalir setiap saat!Anda akan terkejut dibuatnya.
 Terbukti Berhasil,rezeki yang datang dengan wasilah ibu duit karomah Ageng ini bersih dan halal(bukan pensugihan/pencurian),tanpa tumbal & rekayasa(direka-reka) secara ghaib dan nyata datang ketempat anda melalui usaha perniagaan yang sedang anda jalankan.
Rezeki  terus mengalir setiap masa tanpa batasan,selama anda tetap menjalankan petunjuk.
Dengan karomah dan wasilah dari ibu duit karomah Ageng,Insya Allah anda akan mendapatkan kemudahan dalam meraih rezeki yang melimpah atas setiap usaha yang anda lakukan. Bila selama ini anda tidak puas dengan penghasilan yang ada atau rezeki anda sukar,selalu sial/ tidak beruntung,daya Ghaib Ibu Duit Karomah Ageng ini insya Allah dapat membantu & menjadi solusi bagi anda,melancarkan usaha,menentramkan kehidupan anda,dan meneutralkan hambatan usaha,menjadi selalu beruntung & sukses dalam segala usaha,Insya Allah barokah dunia akhirat.
Dampingi usaha anda dengan wasilah dan karomah dari ibu duit karomah Ageng,yang dibuat secara khusus sebagai jambatan ghaib antara anda dengan rezeki disekitar anda.Sangat bermanfaat dan praktikal,tinggal digunakan sesuai dengan pengijazahan keilmuan yang kami berikan.
Ritual ini tidak  menyalahi syariat agama,tidak merugikan orang lain,tidak menarik rezeki anak cucu,halal dunia akhirat dan tanpa menggunakan tumbal.
Ibu Duit Karomah Ageng ini berfungsi selamanya serta dapat diwariskan kepada keturunan
Tidak ada pantangan atau risiko apapun dengan Ibu Duit Karomah Ageng ini(Aman & Selamat bagi anda dan anak cucu temurun,orang lain mahupun kami sebagai pengijazahnya)

Manfaat / Kegunaan Ibu Duit Karomah Ageng ini insya Allah adalah:
·   Rahsia membuka dan memanggil serta menarik rezeki anda agar mengalir deras luarbiasa menuju anda.Hilangkan hambatan/rintangan,pelarisan usaha yang dahsyat dan yang sudah lancar jadi semakin berlimpah ruah dan tidak mudah habis(berkat) serta didalamnya terdapat kunci petunjuk menuju kesuksesan anda!
·   Berupa media yang telah dirancang secara khusus dan sudah diproses dalam standard ritual ilmu-ilmu kerezekian tingkat tinggi sehingga mengandung potensi yang dapat berguna untuk keperluan pelarisan usaha.
·   Dapat dimiliki siapa saja muslim/non-muslim serta dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh
·   Hanya dapat digunakan untuk usaha yang halal. Maaf tidak dapat digunakan ibu duit ini untuk tujuan maksiat,perjudian dan sebagainya yang bertentangan dengan syariat agama.
·   Ibu Duit Karomah Ageng tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diseimbangkan dengan jenis usaha yang dijalankan pemesan Ibu Duit Karomah Ageng

Kegunaan/ Manfaat Ibu Duit Karomah Ageng, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk:
·   Meneutralkan secara alamiah dan ilahiah seluruh potensi energi negatif di sekitar tempat ( kedai, restoran, perusahaan, hotel, dll ) yang dapat menghambat kelancaran bisnes atau usaha yang sedang dijalankan.
·   Membangkitkan potensi positif yang dapat mempengaruhi simpul syaraf rakan bisnes, konsumen, pembeli sehingga merasa senang berbelanja atau berbisnes dengan anda. Sehingga dapat mengembangkan usaha yang sedang dijalankan dengan menguntungkan.
·   Memberikan kesan positif dan ketenangan bagi seluruh karyawan/staff yang bekerja .
·   Mempunyai kekuatan dahsyat guna menarik pembeli / pelanggan segala penjuru arah angin, mempunyai keuntungan besar, rezeki melimpah dan berkah, dicintai pelanggan dan sebagai penolak kejahatan, berfaedah untuk selama-lamanya
·   Menjadi magnet wang kerezekian  dan wang berebut masuk ke akaun bank / dompet anda
·   Meningkatkan kreativiti spiritual & sensitiviti  batin sehingga mudah dalam mengatasi berbagai masalah usaha dan kesulitan-kesulitan hidup.

CARA PEMBAYARAN
 Pilih salah satu cara pembayaran di bawah ini yang paling mudah menurut Anda.
BANK MAYBANK
Nombor Akaun: 111186092917
Atas Nama:  MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI
 WESTERN UNION
Name : DR.MOHAMAD RIZAL BIN  ROSDI PH.D
Address : NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO
City : KUCHING
Province/State : SARAWAK
Zipcode : 93050
Country : MALAYSIA
KELENGKAPAN:
MANUAL LENGKAP,SEBOTOL MINYAK KAROMAH PENGAKTIF DAYA KAROMAH  KEREZEKIAN AGUNG KUBRO,IBU DUIT KAROMAH AGENG YANG ,VCD & AKUAN IJAZAH

0 ulasan:

Catat Ulasan