Sabtu, 21 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

TERAPI ILAHIYAH PENYUCIAN JIWA


TERAPI ILAHIYAH PENYUCIAN JIWA TINGKAT KESEPUHAN SEJATI

Rawatan Ghoib yang sangat ampuh khusus untuk Anda yang selalu gagal dalam kehidupan, kesialan,masalah berat datang silih berganti, selalu kesempitan rezeki,wang mudah keluar(boros),sukar mendapat pekerjaan (selalu gagal temuduga),sulit dapat jodoh / berat jodoh,sering ditimpa penyakit,dibenci,dihina / dimusuhi,kurang percaya diri,panas baran dsbnya 

Pembersihan Level 1- 
Muhasabah (Mengingat kembali semua dosa dan kesalahan yang telah dilakukan) – Intospeksi Diri dan ber Tafakkur (Merenung dan Berfikir).
Sedari bahawa Allah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, tidak mungkin menganiaya para Hamba Nya….semua penderitaan, kesulitan, musibah adalah kerana Perbuatan kita sendiri. Mohon Ampunan pada Allah…..
Fokus Bimbingan untuk Mohon Ampunan dan Taubat, lebih banyak zikir Istighfar
Dibimbing secara intensif dan dibekalkan dengan amalan khusus untuk proses pembersihan Mahar RM150

Pembersihan Level 2- 
Fokus Bimbingan Pembersihan dari semua “Penyakit Hati” (Kebiasaan Buruk, Sifat Jahat, Malas, Pesimis, Ragu-ragu, kurang percaya diri, dll). Rasa sakit hati, Dendam, Kebencian, Prasangka Buruk, Rasa Takut, was-was, gelisah, segala kekurangan secara Emosional & Fikiran. Hawa Amarah & Hawa Nafsu yang berlebihan, dll.
Dibimbing secara intensif dan dibekalkan dengan amalan khusus level 2 untuk proses pembersihan Mahar RM200

Pembersihan level 3 
Fokus Bimbingan Pembersihan dari semua Pengaruh Jahat (Santet, dll), Hawa Kegelapan, Energi Negatif, Makhluk-makhluk pengganggu (Khodam, Jin, Setan, dll), Ilmu yang Tidak Bermanfaat (yang Mengganggu kearah Kebaikan & Rezeki)…..dll.
Dirawat dengan rawatan khusus Mahar RM350

KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Semua Program Terapi di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Diproses Langsung
Oleh DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D (A.M)UK,D.SC(A.M)UK,M.D(A.M)UK
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)