Isnin, 16 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

PESONA NUR ILAHI TINGKAT TINGGI(Pemanis Wajah)

PESONA NUR ILAHI TINGKAT TINGGI(Pemanis Wajah)

Mengaktifkan seluruh cakra batin dengan sistem transfer energi tingkat tinggi & kombinasi energi Ilahi,terbuat dari bio energi cahaya hingga mampu membangkitkan aura seluruh tubuh,meningkatkan karisma,wibawa,daya pengasih, kecantikan dan kesihatan dan kelimpahan rezeki. Membuat awet muda & anti energi negative. Kekuatannya lebih dahsyat dari segala susuk manapun.Terapi Pesona Nur Ilahi Anugerah Agung  biasa dilakukan untuk lebih menonjolkan kecantikan alamiah ( inner beauty ) seseorang , sehingga terapi aura tersebut ditujukan untuk memberi efek atau kesan selalu kelihatan menarik, segar dan kelihatan awet muda. 



Secara psikologis terapi aura juga menumbuhkan rasa optimis dan percaya diri, sehingga dalam setiap penampilan nampak selalu menarik dalam penampilan dan perfomance. Sehingga tidak tertutup kemungkinan bahawa terapi aura menjadi salah satu terapi alternatif yang bermanfaat untuk meraih sukses  dalam asmara(percintaan) , pergaulan, karier dan pekerjaan. 

Syarat-syarat:-

Buat temujanji di Pusat Rawatan Madinatul Asrar’  ditalian 012 880 2035
Terapi akan dijalankan  sendiri oleh Dr. Rizal
Bagi wanita,anda hendaklah ditemankan oleh suami / saudara terdekat
Mandi rawat Spiritual Energy Healing/mandi ghaib karomah Anugerah Agung

Sila bawa:

*2 biji kelapa muda
*Bunga 7 jenis
*Duit syiling 50 sen x 7 keping
*Air mineral 1 botol besar

Wajah anda akan diisi dengan unsur +ve(Positif) dari Cahaya Ghaib(6 tempat dimuka anda)

Kos rawatan:RM50(mandi rawat Karomah Anugerah Agung)+RM300(Terapi Pesona Nur Ilahi Anugerah Agung)=RM350 sahaja.


KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.


Semua Program Terapi  di brosur ini Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh Akan Diproses Langsung Oleh DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D

0 ulasan:

Catat Ulasan