Sabtu, 21 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

TERAPI NURULHAQ QOMARULLAH TINGKAT TINGGI

TERAPI NURULHAQ QOMARULLAH TINGKAT TINGGI

RAHSIA AWET MUDA SEJATI
(Terapi Kecantikan dan Awet Muda untuk Selamanya)(Insya Allah)
(Ilmu Kesepuhan Tanah Malindo)

TERAPI NURULHAQ QOMARULLAH LEVEL 1 
Rahsia kecantikan awet muda sebenar, memancarkan daya karisma tinggi,ber-AURA dahsyat setiap yang memandang pasti terpesona,terapi ini hanya segelintir orang yang menguasai ilmu dahsyat ini,bahkan boleh dihitung dengan jari,

Salah satu diantaranya yang menguasai ilmu kecantikan tingkat tinggi ini adalah Pengasas Anugerah Agung iaitu Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D.


Selain membuat seseorang tetap cantik,kerana daya mistik ilmu ini mampu dengan izin Allah melambatkan proses penuaan sebelum waktunya,menghambat proses penuaan tubuh dalam jangka waktu yang lama sehingga kulit tetap kuat dan kencang dan anti kedut wajah walaupun usia bertambah tua.


(1) Pengaktifan NurulHaq Qomarullah (level 1):
Pengisian pada badan dan dibekalkan amalan harian Mahar RM350

TERAPI NURULHAQ QOMARULLAH LEVEL 2(TINGKAT TINGGI)
Spesialis bagi yang pemula atau yang pernah dirawat tapi belum ada hasilnya, secara ghaib berguna menghilangkan semua sengkolo/kesialan yang membuat hidup sengsara melalui mandi rawatan doa & amalan khusus tingkat tinggi melalui penyerapan unsur alamiah saripati bunga 7 jenis melalui mandi. Dan Insya Allah cara ini tidak akan mengganggu proses akhir kehidupan (ajal) kerana tidak menggunakan do`a yang bertentangan dengan syari`at.

Penggunaan bunga hanyalah niat semata-mata pemanfaatan alam ciptaan Allah untuk keperluan manusia sama halnya seperti pengubatan menggunakan bahan-bahan alam lainnya. Tanpa harus puasa, membawa azimat dan jin, dll. Dapat dimiliki siapa saja baik muslim/non-muslim dan dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh. Sangat sesuai untuk pengusaha, bisnesman, karyawan, guru, artis, selebriti, eksekutif, guru, orang yang selalu sial, berusaha selalu gagal, karier tidak naik, dan sejenisnya.

Kegunaan/Manfaat Terapi NurulHaq Qomarullah, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk:

Meneutralkan energi negatif dan melancarkan peredaran energi-energi positif di dalam tubuh yang berguna untuk berbagai keperluan hajat manusia.. Meningkatkan daya immuniti tubuh dari serangan penyakit kronik. Bagi yang mendapat rawatan ini yang juga merupakan rahsia kecantikan awet muda yang dapat mengatasi penuaan dalam waktu yang lama yang berbeza dengan kebanyakan orang seusianya.

Sebagai contoh,jika pada saat mendapatkan terapi ini usia si pasien/klien sudah mencapai 40 tahun,maka dengan menjalani terapi ini ia bakal kelihatan 10-20 tahun lebih muda. Mengaktifkan potensi inner beauty yang meliputi: aura wibawa, karisma, dan pesona diri yang dapat memancar sinar luarbiasa dalam pergaulan sehari-hari.

Secara alamiah dan ilahiyah dapat melakukan penyeimbangan potensi kerezekian, keselamatan, karier, jodoh, dan berbagai problem hajat kehidupan lainnya. Sangat membantu dalam kesuksesan segala usaha anda,membuka segala halangan /sangkal jodoh dll. Tanyakan Syaratnya sebelum datang) Rawatan boleh secara langsung mahupun jarak jauh,khusus wanita,sila bawa muhrim dan hendaklah menutup aurat. Atasi semua problem berat itu melalui rawatan mandi Nurul Haq Qomarullah Anugerah Agung yang mengandung daya ghaib segala rawatan di dunia. Dituntaskan untuk mencapai keberhasilan

FIDYAH RM500 (lima ratus) sahaja untuk tiga kali mandi berturut-turut.Untuk jarak jauh akan diposkan barang pengijazahan untuk mandi NurulHaq.

KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Semua Program Terapi di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh Akan Diproses Langsung Oleh DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)