Sabtu, 21 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

TERAPI KHUSUS MEMUDAHKAN JODOH


TERAPI KHUSUS MEMUDAHKAN JODOH

Salah satu keputusan terpenting yang harus diambil oleh seseorang dalam kehidupannya adalah mengenai siapa yang akan menjadi pendamping hidupnya.Keputusan ini menjadi keputusan yang sangat penting,mengingat bahawa secara mendasar perkawinan hanya dirancang Allah untuk dilakukan sekali  seumur hidup

Masalah lambat jodoh seolah-olah menjadi trend orang muda zaman ini samada golongan lelaki mahupun wanita yang mencapai umur 25-40 tahun.. Ada yang belum bersedia, tidak mahu terikat bila berkahwin, tidak sanggup menjaga komitmen pada suami atau isteri dan anak-anak, malah ada juga yang memang suka hidup bebas bersendirian. Segala kebisingan daripada keluarga terutamanya daripada emak sendiri menjadi halwa telinga setiap hari. Namun apakandaya ada juga yang benar-benar ingin berumahtangga namun masih tidak menemui jodoh atau jodoh itu sendiri belum datang berkunjung tiba.


Jodoh pertemuan adalah rezeki diberikan oleh Allah kepada makhluknya. Namun kita dinasihatkan berusaha mendapatkan jodoh kerana manusia hidup dalam dunia yang ada undang-undang dan sebab-musababnya. Seseorang yang ingin bertemu jodoh perlu banyak berdoa kepada Allah S.W.T. memohon dipertemukan jodoh yang baik dan soleh.



Rawatan Memudahkan Jodoh Level 1
Di Anugerah Agung,kami berikhtiar dengan izin Allah SWT untuk membantu mereka yang ‘susah’ dan ‘lambat’ jodoh dibukakan simpul penghalang agar dipermudahkan jodoh.
FIDYAH: RM150

Rawatan Memudahkan Jodoh Level 2(Tingkat Tinggi)
Dikhususkan untuk yang belum mendapatkan pasangan hidup. Kegunaan/Manfaat terapi ini Insya Allah sebagai ikhtiar untuk: Meneutralkan seluruh potensi energi negatif yang menghambat perjodohan seperti: bercinta selalu putus, sudah beberapa kali dilamar orang selalu batal, beberapa kali melamar orang selalu ditolak, terkena guna-guna / teluh anti jodoh, dll. Mengaktifkan potensi energi positif dalam diri sehingga mempermudah dalam mendapatkan jodoh yang sesuai.

FIDYAH: RM500 (diijazahkan sekali ilmu khusus yang ampuh.

KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Semua Program Terapi di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Diproses Langsung
Oleh DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D (A.M)UK,D.SC(A.M)UK,M.D(A.M)UK
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)