Sabtu, 21 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

TERAPI PESONA RAJA ARJUNA

TERAPI PESONA RAJA ARJUNA
Terapi Pesona Raja Arjuna Anugerah Agung mempelajari hakikat kejadian manusia dari tanah / bumi.Unsur-unsur bumi dan alam yang mempengaruhi kestabilan bumi itu sendiri, ternyata sangat berkaitan erat dengan kestabilan tubuh manusia.
Terapi Pesona Raja Arjuna mengkaji setiap satu sel manusia yang mempunyai nukleus sel dan elektron yang terus menerus mengelilingi nukleus sel itu. Elektron yang bergerak berlawanan arah jarum jam bergerak secara magnetik dan menghasilkan tenaga yang membangun. Ketika elektron yang mengelilingi nukleus sel searah dengan jarum jam maka energinya adalah untuk mematikan sel yang meradang.
Tubuh manusia terdiri dari gabungan bilionan sel, ertinya kita adalah sebuah magnet yang cukup besar. Sebagai magnet, kita juga memiliki medan magnet yang disebut “aura”, sebagaimana bumi yang mana medan magnetnya disebut lapisan “ozon”. Aura atau ozon ini bertujuan sebagai perisai. Seperti magnet tubuh kita menarik atau menolak unsur-unsur tertentu dan itu bergantung kepada ciri magnetik tubuh kita yang dijalankan oleh bilionan sel dengan fungsinya masing-masing.


Inilah yang diketengahkan oleh Terapi Pesona Arjuna memberdayakan daya magnetik untuk mengkutubkan kembali tenaga magnetik tubuh manusia sebagaimana bumi diliputi ais pada kutub utara dan selatan untuk kestabilan bumi. Ozon / Aura yang menipis akan memanaskan kutub dan mengganggu kestabilan kerana kehilangan tenaga magnetiknya. Inilah yang terjadi pada bumi dan tubuh manusia. Manusia yang sering mengalami overheat, suhu tinggi kepanasan cuaca, demam panas, stress, makanan berasam yang bersifat panas dll, akan melemahkan tenaga magnetik tubuh dan inilah yang perlu difahami mengapa Terapi Pesona Arjuna muncul untuk mengembalikan kestabilan diri.
Energi dari Terapi Pesona Raja Arjuna ini merupakan inti sumber energi magnet tubuh, keluar mengalir dan berotasi di tubuh eterik dan mempengaruhi magnetik tubuh fisik. Energi dari Terapi Pesona Arjuna dihasilkan untuk merawat tenaga magnetik tubuh. Tidak hanya merawat kulit dan wajah juga akan memperbaiki muatan kutub-kutub magnetik pada tubuh seseorang (aliran tenaga). Energi ini bukan saja berfungsi sebagai ‘ubat’ tetapi adalah pemicu dalam merangsang kembali aliran/rotasi tenaga magnetik tubuh.
Bagi lelaki, segala yang berkaitan dengan “keperkasaan” adalah pusat segalanya, tidaklah aneh apabila lelaki diibaratkan sebagai satria gagah berwibawa, Terapi Pesona Arjuna memperhatikan hal ini, Terapi Pesona Arjuna secara langsung membangkitkan fungsi “satria-gagah wibawa” secara optimum, dan sebagai pusat dari “satria-gagah wibawa” itu adalah Terapi Pesona Arjuna, hal yang dapat anda rasakan secara langsung. Ajian ini akan membuka sebuah wadah rahsia di tubuh eterik kita yang akan memberikan segala manfaat yang ada.
Kegunaan Terapi Pesona Arjuna:

1. Memberdayakan daya magnetik untuk mengkutubkan kembali tenaga magnetik tubuh manusia
2. Menjaga vitaliti keperkasaan lelaki.
3. Meningkatkan stamina seksual
4. Mencegah dan meneutralkan penyakit yang berhubungan dengan keperkasaan lelaki.
5. Merawat dan menjaga stabiliti kesihatan keperkasaan lelaki.
6. Merawat otot-otot keperkasaan, menyeimbangkan sperma, normalisasi ejakulasi.
7. Menghaluskan kulit, mengencangkan dan membuat kulit muka berseri segar, dan awet muda
8. Wajah menjadi berseri, bercahaya, segar, halus, mencegah penuaan/kedut dan awet muda.
9. Tubuh akan bersinar, badan menjadi ideal, kuat, padat dan kencang.
10. Tulang menjadi kuat, otot-otot tubuh menjadi kencang, tegap, tidak bungkuk.
11. Mengencangkan bidang dada, pinggang, pinggul, menguatkan punggung, bahu, dll.
12. Menguatkan sistem kekebalan tubuh terhadap penyakit, dan kebal badan automatik.
13. Keseimbangan dan keharmonisan sistem peredaran darah.
14. Meningkatkan kandungan oksigen dalam darah.
15. Membantu asimilasi enzim-enzim tubuh untuk mengolah makanan.
16. Mengurangkan kadar asid urik berlebihan dalam darah .
17. Menyeimbangkan emosi.
18. Menormalisasikan getaran sel-sel otak sebagai penyimpan memori (daya ingat)
19. Merangsang keseimbangan otak kiri dan kanan.
20. Menambah tenaga dan memperbaiki aliran darah mencegah kelumpuhan.
21. Menguatkan otot-otot jantung.
22. Menjaga keseimbangan dan keharmonisan kulit.
23. Memancarkan kharisma wibawa pesona khusus yang luar biasa dan mempercerah pancaran aura tubuh seperti sinar matahari memancar terang.
24. Dengan sendirinya meningkatkan derajat dan kedudukan sehingga dihargai kerana mengkagumkan.
25. Memancarkan Inner Power, sehingga orang akan terkagum-kagum kerana cahaya kegagahan kewibawaan.
26. Disenangi banyak orang.
27. Melancarkan bisnes, karier dan segala urusan.
28. Enteng jodoh bagi yang sulit cari pasangan hidup.
29. Mencegah stress.
30. Selalu mempunyai idea-idea cemerlang (inovatif).
31. Keberuntungan, keselamatan, keseimbangan dan kemudahan selalu menghampiri.
32. Terhindar dari seluruh anasir niat jahat, gelap dan negatif,
33. Membentuk proteksi aura ghaib tersendiri.
34. Meneutralkan racun ghaib dalam makanan dan minuman.
35. Melancarkan bisnes, karier dan segala urusan.
36. Menyingkirkan hawa sial/tidak beruntung/rintangan hidup.
37. Menangkal kejahatan fizik dan metafizik (sihir, santet, gendam dll).
38. Tidak dapat di berikan kepada orang lain tetapi akan secara automatik diwarisi anak laki-laki, apabila Terapi Pesona Arjuna ini atau cupu rahsia ini dibuka/diaktifkan sebelum menikah.
39. Dan berbagai manfaat lain yang dapat anda rasakan sendiri nantinya

KARAKTERISTIK TERAPI PESONA ARJUNA
1. Secara automatik dia akan selalu memperkuat, menyeimbangkan dan melindungi daerah keperkasaan dan tubuh lelaki anda dan jadikanlah energi ini rahsia anda sendiri (secret power).
2. Pada zaman dahulu keilmuan ini merupakan keilmuan yg merupakan rahsia keperkasaan, kewibawaan, kegagahan lelaki, (orang-orang tertentu seperti raja-raja dahulu).
3. Jangan terkejut apabila anda mendapatkan hal-hal yang terjadi dan menurut anda aneh, sebab semua itu adalah kesan yang positif, siapa yang tidak ingin menjadi lebih tampan, gagah, berwibawa, bercahaya dan menjadikan lebih sempurnanya anda.
4. Jangan sombong, angkuh, riak, takabur, dsb. Tetapi sedarilah ini adalah semata-mata sebahagian kecil perangkat yang membantu untuk menyedari betapa indahnya keagungan-keagungan Tuhan YME, semakin kuat keimanan kita terhadap Tuhan YME, maka semakin kuatlah kekuatan Energi ini.
5. Tidak ada unsur Jin, Sihir atau hal-hal kekuatan entiti-entiti lain, ini murni terbentuk dan mewujud dari usaha, niat dan doa saudara, serta ridho Tuhan YME. Selalulah berlatih meditasi, bersyukur dan bersyukur kepada Tuhan YME.
6. Terapi Pesona Arjuna akan melindungi, memelihara dan memperindah anda, dan akan semakin terpancar dari wajah anda yang berseri. Maka bersyukurlah kepada Tuhan YME atas segala ridhonya.
7. Tidak dapat diturunkan kepada orang lain. Tetapi keistimewaannya bahawa Terapi Pesona Arjuna selain memiliki sifat dan fungsi seperti cahaya maka akan menurun pada anak lelaki anda dengan sendirinya.
Persyaratan:Khusus untuk kaum Lelaki sahaja(baik yang telah menikah atau masih single)
Mahar Terapi Pesona Arjuna: RM 555,- (Khasiat KEKAL selamanya)


Kelengkapan: Amalan beserta air pengisian pembangkitan energi Aura Pesona Arjuna.Pengaktifan dan pengisian Energi Nur Ilahi adalah melalui 3 pusat tenaga utama yang harus di aktifkan iaitu pada muka,bahagian dada dan bahagian kemaluan ( zakar )dan seluruh tubuh(Rawatan tanpa sentuh)

BONUS:
Anda akan dilengkapi ilmu / amalan khusus yang sangat ampuh,khusus untuk membesar serta memanjangkan zakar secara ghaib. Juga diperturunkan ilmu memperpanjangkan masa ejakulasi(pancutan mani) dengan kaedah doa dan zikir.
KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQ (NUR) ANUGERAH AGUNG.
Semua Program Terapi di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Diproses Langsung
Oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)

TESTIMONIAL TERAPI PESONA RAJA ARJUNA ANUGERAH AGUNG

Nama: Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
Pekerjaan: Pegawai Penjara
Alamat: 13, Jalan Abang Barieng, 96000 Sibu, Sarawak.
No. Tel: 019-8264542
Assalamu’alaikum…
Alhamdulillah… Setinggi-tinggi terima kasih saya ucapkan kepada Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi kerana telah memperkenalkan Terapi Raja Arjuna kepada saya. Suatu terapi yang sungguh mengagumkan sesuai dengan nama terapinya…
Saya sarankan kepada lelaki yang masih belum mendapatkan jodoh, mempunyai perniagaan, Pegawai Polis, Pegawai Penjara dan lain-lain untuk menjalani Terapi Raja Arjuna ini. Suatu yang sungguh luarbiasa ketika dan setelah saya menjalani Terapi Raja Arjuna yang Diijazahkan sendiri oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi.
Banyak perkara-perkara yang pelik dan misteri berlaku ketika saya menjalani Terapi Raja Arjuna. Ketika pengijazahan, muka, dada, kemaluan saya berasa seperti ada suatu aliran energi dan setelah itu keadaan anggota tubuh saya seperti mengetat terutama sekali di permukaan wajah saya. Kemudian, wajah terasa seperti kebas dan anggota badan terasa mengeras. Keyakinan semakin bertambah dan banyak lagi pengalaman yang sukar saya ceritakan disini ketika pengijazahan. Apa kata anda rasakan sendiri misterinya. Cuba dulu baru tahu.
Setelah hari demi hari menjalani kehidupan dan masih memegang amalan Ilmu Raja Arjuna ini, pelbagai perkara telah berlaku. Ramai yang menegur saya kerana wajah saya yang berseri-seri dan bercahaya. Ramai yang ingin tahu, apakah rahsianya. Rakan semakin ramai, disenangi ketika berkomunikasi, bisnes bertambah maju dan banyak lagi. Biarlah anda sendiri yang merasai keampuhannya. Anda akan mengetahui sendiri jika mengikuti terapi ini dan saya pasti anda akan tersenyum puas.
Terima kasih sekali lagi kepada Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi. Inilah kali pertama saya diterapi dan inilah pengalaman yang sangat berharga buat saya. Ini membuatkan saya semakin dekat kepada Allah dengan amalan harian yang tidak bertentangan dengan ajaran Islam dan amalan juga ringkas. Hanya dzikir sahaja yang menjadi amalan. Saya pasti anda akan berpuashati dengan Terapi ini. Insya Allah…
Wassalam…