Ahad, 15 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

MULTI -TERAPI PERAWAN ABADI ANUGERAH AGUNG

MULTI -TERAPI PERAWAN ABADI ANUGERAH AGUNG(dapat mengeluarkan darah kembali )


Apakah anda ingin pulih dara? Apakah anda inginkan vagina,rahim atau faraj anda kembali sempit,kesat, ketat,rapat seperti anak dara? Apakah masalah keputihan, senggugut,mengeluarkan lendir yang berbau hancing, busuk,gatal dan lain-lain masalah yang berkaitan dengan vagina sering menghantui diri anda? Jika jawapan nya adalah “YA”, anda harus segera mendapatkan rawatan Multi Terapi Perawan Abadi ini demi untuk kesejahteraan rumahtangga anda.




Suatu kaedah terapi ajaib dan luarbiasa,menggunakan herba terpilih dan istimewa, kedahsyatan vagina anda yang telah mengalami proses terapi,memiliki aroma terapi khas, membuat ketat,menghilangkan penyakit kewanitaan, membuat  suami anda selalu ketagihan dan tidak berpaling ke wanita lain.Tidak dibatasi usia dan boleh untuk gadis atau perempuan yang telah berkahwin.

Multi Terapi Perawan Abadi ini sebenarnya sangat perlu dilaksanakan oleh para kaum wanita pada umumnya dan suri-suri rumahtangga khususnya. Kerana selain untuk membersihkan organ terpenting wanita(vagina),proses terapi ini dapat membantu menyembuhkan penyakit-penyakit yang sering dialami oleh para wanita antara lain keputihan. Walaupun terlihat amat sederhana, penyakit ini jika tidak dirawat akan timbul masalah bau yang sangat tidak menyenangkan. Selain itu terapi ajaib ini juga dapat menambahkan kenikmatan dan kelazatan yang tinggi saat berhubungan dengan suami-isteri,khasiat lainnya dapat memperbaiki otot-otot syaraf organ paling peribadi(vagina) milik wanita ini,sehingga ibu-ibu yang sudah memiliki banyak anak pun akan terasa rapat,seret,kesat,ketat seperti perawan kembali.


Bagi yang ingin mendapatkan Rawatan Multi-Terapi Perawan Abadi ,tambahan RM350 dikenakan,pesakit dibekalkan dengan ramuan rahsia ajaib untuk 7 hari rawatan berturut-turut dirumah.Selama 7 harilah pesakit tidak dibenarkan melakukan hubungan seks,agar otot-otot vagina menjadi kencang (rapat/ketat dll) kembali serta terjaga kebersihannya.

Perhatian: penangan (rawatan Multi-Terapi Perawan Abadi) ini dilakukan oleh pesakit sendiri dirumah. Tugas Perawat hanyalah menyediakan bahan-bahan ramuan herba ajaib dan didoakan sahaja dengan doa khusus untuk menjamin keberhasilannya(secara spiritual).Anda hanya perlu memberitahu nama anda kepada kami untuk tujuan pengisian kekuatan ghaib(ritual) menggunakan wiridan asma’ pada ramuan ajaib ini! Siapa pun anda,jangan malu dan bimbang untuk mendapatkan rawatan ini kerana sebagai perawat professional,kami cukup prihatin,nama dan identiti anda kami jaga kerahsiaannya.



KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQ (NUR) ANUGERAH AGUNG.



Semua Program Terapi  di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh


Akan Diproses Langsung
Oleh
DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D (A.M)UK,D.SC(A.M)UK,M.D(A.M)UK
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)
(KI AGENG SAPU JAGAD / KI AGENG RADITYA DANESWARA)
DOCTOR MEDICINE(ALTERNATIVE MEDICINE)
DOCTOR OF PHILOSOPHY(UNITED KINGDOM)
FOUNDER & DIRECTOR OF UNIVERSAL HEALING SYSTEM
GRAND MASTER OF INNER POWER MARTIAL ARTS ANUGERAH AGUNG
PENGARAH PUSAT RAWATAN MADINATUL ASRAR
PENGASAS PERGURUAN HAQ ANUGERAH AGUNG
MAHAGURU SILAT WARISAN SARAWAK GERAK SEGALANG SERU’ AGUNG

Alamat Surat-Menyurat:

 

Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
D.Sc(A.M)Uk, Ph.D(A.M)Uk,M.D(A.M)Uk
No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysia.
HP: 012 880 2035(hotline)Email:masterrizal 9000@yahoo.com   Website: www.AkademiMPSHaq.com Maybank:111186092917

PERHATIAN: Untuk pemesanan secara jarak jauh, anda kena sertakan  tambahan RM20 untuk kos tambang pos laju SKYNET.

0 ulasan:

Catat Ulasan