Isnin, 23 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

PENGENALAN

PEMBUKAAN
Foto Ekslusif Dr.Rizal sedang melakukan Terapi Rawatan Spiritual kepada Master Amerullah
Foto Aura Dr.Rizal Ketika Sedang Melakukan Terapi Rawatan Spiritual(Aura Power Luarbiasa)

Bismillaahirrahmaanirrahiim

Assalaimu'alaikum warohmatullah wabarokatuh

Selamat Datang ke Blog Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung. Anda sedang berada di ZON SPIRITUAL yang dikendalikan oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D yang merupakan Pakar Ilmu Kerohanian,Konsultan Spiritual, Maha Guru Ilmu Hikmah dan juga sebagai Pengasas Akademi Meta-Parapsikologi Spiritual Haq Anugerah Agung.

Di Blog ini, tersedia berbagai Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung yang boleh Anda ikuti secara datang hadir diri berjumpa saya atau bagi yang tak dapat datang boleh mengikuti program ini secara jarak jauh.Hasilnya tetap sama!!! Anda boleh memilih jenis Terapi Rawatan Spiritual yang telah disediakan dalam Blog ini yang bersesuaian dengan keperluan dan masalah Anda.
Foto Aura Dr.Rizal melakukan Terapi Rawatan Spiritual kepada Encik Saiful Norahim(Aura Kuning Keemasan)
KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQ (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Perintah Konsultasi kepada Ahli Pengubatan:

" Maka bertanyalah kepada orang-orang yang mempunyai keahlian jika kamu tidak mengetahui “. ( QS. An-Nahl: 43 )
" Tiap-tiap orang berbuat menurut keadaannya (profesinya ) ". ( QS. Al Isra : 84 )

Nabi Saw bersabda: "Ubat segala kesulitan adalah bertanya (konsultasi)"

ISLAMIC  SPIRITUAL ENERGY HEALING THERAPHY 
(TERAPI ILAHIYAH MELALUI PEMBACAAN AL-QURAN DAN DOA)

Dengan Rahmat dan Pertolongan ALLAH SWT,jika anda mempunyai  sebarang masalah dan mahu berikhtiar dan berusaha dengan kami,Insya Allah kami di “Anugerah Agung” bersedia membantu merawat apa juga penyakit dan masalah yang dihadapi dengan sedaya upaya kami. LAA HAULA WALAA  QUWWATA ILLAA BILLAAHIL ‘ALIYYIL ‘AZHIIM.

Tujuan Utama Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung ini dibuka bagi menyediakan konsultasi Spiritual melalui pakar yang sudah berpengalaman dalam bidangnya. Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D akan memberikan solusi atau jawaban pertanyaan tentang masalah yang Anda sedang alami ketika ini.


Kelebihan Program Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung yang kami selenggarakan antara lain:

  1. BOLEH diikuti dengan berjumpa secara hadir diri dengan Maha Guru Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D atau secara jarak jauh dengan hasil yang sama baiknya.
  2. Tidak ada syarat ritual yang berat, termasuk tidak perlu berpuasa. Program Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung yang kami lakukan langsung boleh Anda laksanakan setelah Anda mendapatkan panduan. Panduannya pun sangat jelas, insya Allah dalam sekali baca Anda langsung faham dan boleh mengamalkan tanpa hambatan.
  3. Proses ijazah jarak jauh / pengisian terapi rawatan spiritual jarak jauh menggunakan media khusus yang telah didoakan agar berkah dan mujarab serta mustajab. Fungsi media khusus ini adalah untuk membantu membersihkan batin Anda dan membuka pintu energi haq dalam jiwa Anda sehingga diharapkan Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung yang Anda pelajari lebih mudah meresap masuk ke dalam diri Anda.
  4. Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung  tidak bertentangan dengan ajaran Islam, kerana menggunakan pendekatan amalan dari Ruqyah dan Zikrullah yang bersumber dari Kalamullah.
  5. Kami mengemas pembelajaran Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung  dengan lebih praktikal dan moden, iaitu dalam bentuk kursus / program yang boleh di-ikuti oleh semua golongan. Meskipun begitu, kami tetap mempertahankan unsur tradisi spiritual dalam belajar Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung agar keberkahan ilmu tetap terpelihara.
  6. Pakar Terapi Rawatan Spiritual Haq  Anugerah Agung yang merawat serta membimbing Anda,iaitu Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D, meluangkan banyak waktu untuk menerima konsultasi Spiritual Anda, baik konsultasi datang langsung atau konsultasi melalui telefon,facetime, email, whatsapp,we chat,dsbnya. Insya Allah selama tidak ada halangan, Dr.Rizal akan selalu mudah Anda hubungi. Hal ini sangat penting, kerana sebagai klien/pesakit pastinya Anda memerlukan banyak konsultasi. Oleh yang demikian, sebelum Anda memilih program Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung  di tempat lain, pastinya calon Perawat Anda boleh Anda hubungi dengan mudah.
  7. Alamat Pusat Rawatan kami sangat jelas. Anda boleh datang ke pejabat kami apabila ingin mendapatkan Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung  secara langsung atau untuk urusan lainnya yang terkait masalah spiritual. Jika Anda sedang memilih Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung, pastikan alamat Pusat Rawatan itu jelas, kerana untuk menghindari penipuan  yang tidak bertanggungjawab.

Berikut ini adalah beberapa jenis Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung  yang mungkin sesuai untuk Anda. Selain yang ada di bawah ini, masih ada puluhan jenis Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung  yang boleh Anda pelajari. Silakan menyelusuri menu “Perkhidmatan” di sebelah kanan Blog ini untuk mendapatkan Terapi Rawatan Spiritual Haq Anugerah Agung  yang Anda perlukan. Kami sudah membuat kategori / pengkhususan berdasarkan kegunaannya.

THE BEST SPIRITUAL SERVICE:
PROBLEM SPEKTAKULER(KONSULTASI SPIRITUAL PROFESIONAL)

RAWATAN PEMBERSIHAN NUR ILAHI

TERAPI ILAHIYAH PENYUCIAN JIWA TINGKAT KESEPUHAN SEJATI
Rawatan Ghoib yang sangat ampuh khusus untuk Anda yang selalu gagal dalam kehidupan, kesialan,masalah berat datang silih berganti, selalu kesempitan rezeki,wang mudah keluar(boros),sukar mendapat pekerjaan(selalu gagal temuduga),sulit dapat jodoh / berat jodoh,sering ditimpa penyakit, dibenci, dihina / dimusuhi,kurang percaya diri,panas baran dsbnya

Pembersihan Level 1-
Muhasabah (Mengingat kembali semua dosa dan kesalahan yang telah dilakukan) – Intospeksi Diri dan ber Tafakkur (Merenung dan Berfikir).
Sedari bahawa Allah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, tidak mungkin menganiaya para Hamba Nya….semua penderitaan, kesulitan, musibah adalah kerana Perbuatan kita sendiri. Mohon Ampunan pada Allah…..
Fokus Bimbingan untuk Mohon Ampunan dan Taubat, lebih banyak zikir Istighfar

Dibimbing secara intensif dan dibekalkan dengan amalan khusus untuk proses pembersihan Mahar RM150

Pembersihan Level 2-
Fokus Bimbingan Pembersihan dari semua “Penyakit Hati” (Kebiasaan Buruk, Sifat Jahat, Malas, Pesimis, Ragu-ragu, kurang percaya diri, dll). Rasa sakit hati, Dendam, Kebencian, Prasangka Buruk, Rasa Takut, was-was, gelisah, segala kekurangan secara Emosional & Fikiran. Hawa Amarah & Hawa Nafsu yang berlebihan, dll.

Dibimbing secara intensif dan dibekalkan dengan amalan khusus level 2 untuk proses pembersihan Mahar RM200

Pembersihan level 3
Fokus Bimbingan Pembersihan dari semua Pengaruh Jahat (Santet, dll), Hawa Kegelapan, Energi Negatif, Makhluk-makhluk pengganggu (Khodam, Jin, Setan, dll), Ilmu yang Tidak Bermanfaat (yang Mengganggu kearah Kebaikan & Rezeki)…..dll.
Dirawat dengan rawatan khusus Mahar RM350

PATAH TULANG(SANGKAL PUTUNG)
Rawatan khusus untuk merawat tulang patah, retak, bergeser, terseliuh secara kebatinan, Insya Allah berkhasiat tinggi untuk mempercepatkan proses pemulihan merekatkan kembali tulang yang patah dalam masa yang singkat,melancarkan peredaran darah dan sebagainya

TERAPI PUTERI SANTUBONG
Hanya sekali datang,kecantikan memancar sempurna,awet muda selamanya.menjadikan wajah dan seluruh badan bersinar kemilau,vagina rapat,berdenyut,daya takluk lelaki optimum, payudara anda kencang,montok,besar,dan indah berisi,tanpa pembedahan, tubuh yang kencang,ramping,ideal,juga untuk menarik lawan jenis ,buka aura dan kerezekian.langsing tanpa ubat dll, Persyaratan:Khusus untuk kaum hawa sahaja
Mahar Terapi Puteri Santubong: RM 555,- (Khasiat KEKAL selamanya)
Kelengkapan: Amalan beserta air pengisian pembangkitan energi Aura Puteri Santubong.Pengaktifan dan pengisian Energi Nur Ilahi
adalah melalui 3 pusat tenaga utama yang harus di aktifkan iaitu pada muka,bahagian dada ( payudara ) dan bahagian rahim ( vagina )dan seluruh tubuh(Rawatan tanpa sentuh)

ILMU MAHKOTA DARA
Ilmu warisan bidan tanah melayu yang telah terbukti keampuhannya. Ilmu Mahkota Dara ini pada dahulu kala dikalangan masyarakat melayu sering mengamalkannya kerana ditakuti suami-suami mereka akan mencari jalan untuk berkahwin baru atau mencari kepuasan diluar oleh kerana tidak puas semasa melakukan hubungan seks.Ilmu Mahkota Dara yang saya perturunkan ini membuatkan organ intim wanita(vagina) itu ada dirasai kelainan(ketat,sempit,legit) yang ketara dan tidak dapat pada orang lain kecuali wanita yang mengamal ilmu mahkota dara. Saya tidak mahu kata berlebih-lebih sebab hanya golongan wanita(isteri-isteri) yang mengamalkannya akan tahu kehebatannya dan  rasanya sukar digambarkan dengan kata-kata.gunakan Mahkota dara ini supaya suami tidak cari perempuan lain. Insya Allah.
Fidyah Pengijazahan:RM177.77

TERAPI PERAWAN ABADI-VIRGIN SECRET
Terapi Pesona Puteri Kraton Tanah Jawa
TERAPI PERAWAN ABADI SEUMUR HIDUP
Ritual ghoib rahsia kuno/langka warisan leluhur.Membuat organ vital vagina anda menjadi seperti perawan,tambah sensitive,rapat,ketat,otot-otot vagina luar dalam kencang dan kuat mencengkam. Hilangkan keputihan,lendir,membuat segar berghairah,membuat pasangan anda puas dan ketagihan luarbiasa,suami akan bertambah sayang,mencegah perselingkuhan / kecurangan, membangkitkan fungsi kewanitaan secara optimum dll (boleh dari jarak jauh / hadir diri)

Persyaratan:Hanya dapat digunakan untuk wanita yang berhubungan dengan suaminya yang sah.Tidak dapat digunakan untuk prostitusi, dan sejenisnya yang diharamkan Allah. Si wanita tidak dalam keadaan haid sewaktu mendapatkan rawatan ini.

Mahar Terapi Perawan Abadi: RM 400,- (Khasiat KEKAL selamanya)
Bahan yang perlu disediakan: Ada beberapa bahan khusus yang perlu dibawa sendiri oleh pesakit yang ingin mendapatkan rawatan ini,untuk mengetahuinya hendaklah menghubungi Dr.Rizal-0128802035 untuk mendapat keterangan lanjut tentang bahan yang perlu dibawa untuk proses terapi Perawan Abadi.Pengaktifan dan pengisian Energi Nur Ilahi adalah melalui 1 pusat tenaga utama yang harus di aktifkan iaitu bahagian rahim ( vagina ) (Rawatan tanpa sentuh)

MULTI TERAPI PERAWAN ABADI
Pulih Dara
Suatu kaedah terapi ajaib dan luarbiasa,menggunakan herba terpilih dan istimewa, kedahsyatan vagina anda yang telah mengalami proses terapi,memiliki aroma terapi khas, membuat ketat,menghilangkan penyakit kewanitaan, membuat  suami anda selalu ketagihan dan tidak berpaling ke wanita lain.Tidak dibatasi usia dan boleh untuk gadis atau perempuan yang telah berkahwin. Bagi yang ingin mendapatkan Rawatan Multi-Terapi Perawan Abadi ,tambahan RM350 dikenakan,pesakit dibekalkan dengan ramuan rahsia ajaib untuk 7 hari rawatan berturut-turut dirumah.Selama 7 harilah pesakit tidak dibenarkan melakukan hubungan seks,agar otot-otot vagina menjadi kencang (rapat/ketat dll) kembali serta terjaga kebersihannya.

Perhatian: penangan (rawatan Multi-Terapi Perawan Abadi) ini dilakukan oleh pesakit sendiri dirumah. Tugas Perawat hanyalah menyediakan bahan-bahan ramuan herba ajaib dan didoakan sahaja dengan doa khusus untuk menjamin keberhasilannya (secara spiritual).Anda hanya perlu memberitahu nama anda kepada kami untuk tujuan pengisian kekuatan ghaib(ritual) menggunakan wiridan asma’ pada ramuan ajaib ini! Siapa pun anda,jangan malu dan bimbang untuk mendapatkan rawatan ini kerana sebagai perawat professional,kami cukup prihatin,nama dan identiti anda kami jaga kerahsiaannya.

RAWATAN PENGASIHAN AGUNG
Orang yang sudah ditransfer energi pengasihan Agung ini, maka didalam dirinya akan timbul daya pesona yang sangat kuat. Sehingga siapa saja yang memandang akan terpesona oleh daya tariknya yang seperti magnet. Dan wajahnya pun akan nampak bersinar-sinar bercahaya serta akan terlihat lebih manis,cantik,menawan,tampan,awet muda.Dan setiap orang yang berjumpa pasti merasa sayang dan cinta.

Pengasihan Biasa:
Didoakan pada badan Mahar RM150

Pengasihan Agung:
Didoakan pada badan & dan melalui kaedah penyaluran energi haq Anugerah Agung dan MSE The Ultimate Super Power of Zima beserta pengaktifan potensi Nur Ilahiyah pada wajah serta dibekalkan amalan pengasihan khusus Mahar RM333

RAWATAN MENGIKAT PASANGAN
MAHABAH JUNJUNG DERAJAT ( Pengikat Pasangan )
Tebar pesona , membuat siapapun terpikat tanpa jerat , pasrah penuh ghairah , kekuatannya benar benar membuat kagum . Bila diarahkan kepada orang yang kita tuju ( pasangan kita ) , akan membuat tergila gila , hatinya selalu terikat dengan kita . Mahabah hikmah yang bermain pada potensi bawah sedar ( subconscious potency ) sehingga secara alami akan menumbuhkan rasa cinta kasih .

TERAPI  PENYATU SUKMA JIWA (MAHABBAH PENGIKAT KASIH SAYANG)
Berguna menyatukan suami isteri,keluarga yang kurang / tidak harmoni(tidak akur selalu bergaduh) atau diambang kehancuran bahkan yang telah bercerai-berai sekalipun insya Allah dapat dirukunkan kembali dengan sempurna seperti semula.Tak terhitung keluarga/pasangan kekasih diselamatkan oleh tuah ghaib ajian ghaib yang luarbiasa ini. Amalan ini adalah untuk mengujudkan rasa kasih, sayang, cinta, rindu dan setia terhadap pasangan  hidup anda.Ianya tidak boleh disalahgunakan seperti mengontrol suami / isteri sehingga menjadi pak turut dan sebagainya.Amalan ini telah diprogramkan untuk orang yang telah diijazahkan dan sekiranya ianya dibaca oleh orang lain, amalan ini tidak memberi apa-apa kesan.Sabar, tekun, berharap dan istiqomah Insya Allah akan berhasil. -FIDYAH: RM150


Ilmu Merukunkan Rumahtangga Supaya Semuanya Tunduk Rukun Damai
Untuk mendamaikan /menundukkan suami isteri,anak-anak atau ahli keluarga yang degil dan tidak menurut kata atau sering berkelahi maka ambillah gula, kopi atau apa-apa makanan dan minuman kemudian dijampikan dengan amalan khusus, Insya Allah rukun damailah hidupnya. Doa diatas boleh juga digunakan untuk menundukkan seseorang agar mengikut kata kita.Insya Allah Mujarab.
Fidyah:RM150
RAWATAN PELARISAN
PELARIS PAKU EMAS LEVEL 1
( Rawatan kubro tempat usaha )
Sebagai media pembangkit aura positif dengan meneutralkan siklus geo aura pada tempat usaha . Menghilangkan aura negatif tempat usaha , menarik relasi dan pelanggan , tempat jadi berkah dan selalu memberi keuntungan dan tuah yang besar . Jika kedai, warung, supermarket atau tempat usaha lainnya sepi gunakan daya ghaib paku pelaris ini. Dengan kekuatan ghaib tempat usaha anda akan diubah penampilannya sehingga memancarkan aura keberhasilan yang mampu menyedut ribuan pembeli dari tempat berjuta juta batu jauhnya sehingga kedai anda maju pesat. Paku ini telah didoakan selama 3 hari berturut-turut Bermanfaat untuk membangkitkan daya tarik tempat usaha/perniagaan atau
ketenteraman rumah samada dari lingkungan mahupun dari induksi alam ghaib
Mahar RM333

PELARIS PAKU EMAS LEVEL 2( TINGKAT TINGGI)
Ilmu ampuh pelarisan usaha tingkat tinggi sesuai untuk segala macam bidang usaha, menggunakan media ‘rajah paku emas’.Berkhasiat tinggi untuk pelarisan luarbiasa, kewibawaan, daya tarik,perlindungan,penunduk,pengasihan, rezeki yang  berlimpah ruah dan seluas-luasnya.
Di antara Khasiatnya:
  • Melariskan semua jenis perniagaan
  • Menolak sihir perniagaan
  • Mengusir gangguan makhluk halus penghalang perniagaan
  • Mendatangkan pelanggan dan tetamu
Keterangan:
  • Untuk menarik pelanggan, keberkesanannya insyaAllah akan terjadi setelah 11 hari penggunaannya. Ingat! Ini bergantung kepada rezeki anda.
  • Bagi penjualan tanah, keberkesanannya insyaAllah akan terjadi antara 21-41 hari. Juga bergantung kepada rezeki anda.
Mahar RM777

FUTUHATUR ROZAQ LEVEL 1
( Pelaris Dagangan & Usaha)
Mengalirkan partikel positif ke tempat usaha anda , potensi keberuntungan dan kerezekian akan terbuka . Anda hanya perlu meletakkan pada tempat usaha anda, maka dalam waktu yang relatif singkat akan mendatangkan pembeli dan keuntungan di depan mata. Kekuatan energi Futuhatur Rozaq ini akan menyerap semua potensi kerezekian di sekitar tempat usaha anda. Mahar RM350
Dibekalkan dengan amalan pelarisan yang sangat ampuh

FUTUHATUR ROZAQ LEVEL 2 (Tingkat Tinggi)
(Pelarisan Tingkat Tinggi yang telah terbukti keampuhannya oleh ribuan orang yang menggunakannya)
Berupa media yang telah dirancang secara khusus dan sudah diproses dalam standard ritual ilmu-ilmu haq kerezekian tingkat tinggi sehingga mengandung potensi yang dapat berguna untuk keperluan pelarisan usaha Membangkitkan potensi positif yang dapat mempengaruhi simpul syaraf rakan bisnes, konsumen, pembeli sehingga merasa senang berbelanja atau berbisnes dengan anda. Sehingga dapat mengembangkan usaha yang sedang dijalankan dengan menguntungkan. Mempunyai kekuatan dahsyat guna menarik pembeli / pelanggan segala penjuru arah angin, mempunyai keuntungan besar, rezeki melimpah dan berkah, dicintai pelanggan dan sebagai penolak kejahatan, berfaedah untuk selama-lamanya
FIDYAH: GOLONGAN KECIL
 ( kedai, restoran,pegawai kecil dll) RM 1500 (Diritualkan selama 7 hari berturut-turut)
GOLONGAN MENENGAH (Mini market, Klinik,Bengkel Motor / kereta,Kedai Perabot,Manager dll) RM 5500
GOLONGAN BESAR  (Super Market,Kilang,Ahli Perniagaan Besar,Agency Besar dll yang sebanding RM15,000

RAWATAN KEREZEKIAN AGUNG
Berkhasiat tinggi dan nyata,dengan ajian kerezekian ini,Insya Allah rezeki anda datang mengalir deras melimpah ruah mengalir dari segala penjuru, bisnes anda akan lancar,membebaskan anda dari lilitan hutang,rezeki mewah,menghilangkan halangan besar atau kesialan terhadap rezeki,wang yang banyak tidak berkurang,yang lancar semakin berlimpah,rezeki yang halal menjadi berkah. Dengan Sedikit ritual namun istiqomah Insya Allah akan memberi hasil yang maksima.

Rawatan Biasa:
Dibekalkan dengan amalan Zikir Kerezekian
Mahar RM50
Rawatan Agung:
Dibekalkan dengan amalan Kunci Kerezekian Agung
Mahar RM150

TERAPI KHUSUS MEMUDAHKAN JODOH
Rawatan Memudahkan Jodoh Level 1
Di Madinatul Asrar,kami berikhtiar dengan izin Allah SWT untuk membantu mereka yang ‘susah’ dan ‘lambat’ jodoh dibukakan simpul penghalang agar dipermudahkan jodoh.
Mahar RM150

Rawatan Memudahkan Jodoh Level 2(Tingkat Tinggi)
Dikhususkan untuk yang belum mendapatkan pasangan hidup. Kegunaan/Manfaat terapi ini Insya Allah sebagai ikhtiar untuk: Meneutralkan seluruh potensi energi negatif yang menghambat perjodohan seperti: bercinta selalu putus, sudah beberapa kali dilamar orang selalu batal, beberapa kali melamar orang selalu ditolak, terkena guna-guna / teluh anti jodoh, dll. Mengaktifkan potensi energi positif dalam diri sehingga mempermudah dalam mendapatkan jodoh yang sesuai. FIDYAH: RM500 (diijazahkan sekali ilmu khusus yang ampuh

RAWATAN PELEMBUT HATI
Aji Luluh Lilih Asih
Satu kaedah spiritual yang sangat ampuh untuk pengasihan melunakkan serta melembutkan hati orang / anak yang degil,sukar dipimpin atau yang sering lari dari rumah,suami atau isteri yang keras hati,ingkar,besar kepala dan sebagainya, Terapi ini sangat berkesan dan telah dibuktikan keampuhannya, sekeras mana hatinya akan cair dengan kekuatan doa karomah ini (disertakan amalan khusus)
Fidyah rawatan:RM50 (kanak-kanak)
RM100 (dewasa)

RAWATAN  MENDAMAIKAN BERSETERU ADIK BERADIK
Sila bawakan beras untuk didoakan dan campurkan dalam semua bekas beras dirumah semua adik beradik. Insya Allah mereka akan berkasih sayang.
(Pengisian pada beras dan dibekalkan amalan khusus)

TERAPI AJI PUTAR GILING SUKMA
Istimewa & khusus untuk memanggil / pemanggilan pasangan / kekasih yang berpaling / ingkar/ lari tak mahu bertanggungjawab, (juga pada orang yang pergi tanpa kembali) dalam waktu singkat segera pulang,kerana merasa amat rindu,hatinya tergetar hebat oleh rasa rindu-cinta kembali tergila-gila pada pasangan  / kekasih yang ditinggalkan-FIDYAH RM150

RAHSIA PEMBUKAAN DAYA BATHIN AURA NASMA TINGKAT SEPUH

AIR AURA NASMA
(rahsia pembukaan aura level 1)
Meningkatkan dan Melipatgandakan Daya Tarik Aura Nur Pesona, Kewibawaan, Kecantikan, Percaya Diri, Stamina Tenaga dan Vitaliti, Semangat Kerja & Ibadah, dll.Bermanfaat untuk meningkatkan potensi aura ionik yang akan memaksimakan getaran aura mahabbah dan pemikat, sehingga berkhasiat melebihi dari sekadar susuk biasa. (tidak perlu guna susuk)

(1) Pembukaan Nasma Biasa(level 1):
Pengisian pada badan. Mahar RM100(tanpa amalan)

(2) Pembukaan Nasma Agung(kekuatan berlipat ganda dari level 1) :
Didoakan pada badan & dibekalkan amalan harian.Mahar RM200

MANDI AURA NASMA
(rahsia pembukaan aura level 2)
Membuka Aura wajah  jadi lebih cantik tampan menawan,bercahaya,awet muda,punya daya pikat  pengasihan yang membuat orang takluk dan terpesona pada pengaruh ghaib aura kecantikan dan ketampanan anda,membuat fikiran dan perasaan anda lebih tenang, Mengharmonikan kehidupan kekeluargaan anda Menstabilkan emosi, spiritual, mental dan fizikal Perlindungan psikik dan gangguan unsur-unsur asing Menguatkan daya penarik anda, mengharumkan aura tubuh anda,aura cemerlang,menaikkan,mempertahankan karier, pangkat,jabatan, dan derajat anda pada tempat  yang tinggi & terhormat sesuai yang diidamkan dsbnya.
RM250

MAHROJ AURA NASMA PANCA TUNGGAL GHAIB
(rahsia pembukaan aura level 3)
Mengandung inti daya bio energi & inti daya spiritual. Manfaatnya telah dibuktikan ribuan orang dari masyarakat biasa, pejabat, selebriti & artis.Memiliki bias energi yang dahsyat & luar biasa, melebihi jenis susuk apapun, secara mata telanjang keistimewaan Mahroj Aura Nasma Panca Tunggal Ghaib Anugerah Agung dapat disaksikan. Merupakan perpaduan bio energi metafizik,ilmu hikmah dan spiritual tingkat tinggi untuk menyatukan kekuatan lahir & batin pemakai. Diminum seketika memancarkan aura dahsyat(silakan di test dengan foto aura) anda diselimuti cahaya putih sekujur tubuh secara automatik, Seketika memiliki pengasihan agung bias energi. Menebar pesona dan simpati, kewibawaan tak terbatas.karisma tinggi, Percaya diri meningkat, memudahkan segala urusan, membuka pintu rezeki yang tertutup/ditutup orang lain.
Insya Allah anda tampil mempesona tanpa perlu pakai susuk malah lebih istimewa dari susuk apapun. Membuka dan memancar aura / cahaya sehingga mempunyai daya tarik tinggi, pesona diri, disenangi semua orang, suami / isteri, menambah kasih sayang, mudah dipercayai orang, tambah cantik / kacak / tampan, jangan hairan ramai yang ingin mendekati anda, suara lunak, sejuk mata memandang, keselamatan zahir dan batin dll. Tiada pantangan dan kesan sampingan ( boleh hadir atau jarak jauh ).
RM350

PESONA NUR ILAHI TINGKAT TINGGI(Pemanis Wajah)
Mengaktifkan seluruh cakra batin dengan sistem transfer energi tingkat tinggi & kombinasi energi Ilahi,terbuat dari bio energi cahaya hingga mampu membangkitkan aura seluruh tubuh,meningkatkan karisma,wibawa,daya pengasih,kecantikan dan kesihatan dan kelimpahan rezeki.membuat awet muda & anti energi negative.Kekuatannya lebih dahsyat dari segala susuk manapun.
Terapi Pesona Nur Ilahi Anugerah Agung  biasa dilakukan untuk lebih menonjolkan kecantikan alamiah ( inner beauty ) seseorang , sehingga terapi aura tersebut ditujukan untuk memberi efek atau kesan selalu kelihatan menarik, segar dan kelihatan awet muda. Secara psikologis terapi aura juga menumbuhkan rasa optimis dan percaya diri, sehingga dalam setiap penampilan nampak selalu menarik dalam penampilan dan perfomance. Sehingga tidak tertutup kemungkinan bahawa terapi aura menjadi salah satu terapi alternatif yang bermanfaat untuk meraih sukses  dalam asmara(percintaan) , pergaulan, karier dan pekerjaan. 
Syarat-syarat:-
Buat temujanji di Pusat Rawatan Madinatul Asrar’  ditalian 012 880 2035
Terapi akan dijalankan  sendiri oleh Dr. Rizal
Bagi wanita,anda hendaklah ditemankan oleh suami / saudara terdekat
Mandi rawat Spiritual Energy Healing/mandi ghaib karomah Anugerah Agung
Sila bawa:
*2 biji kelapa muda
*Bunga 7 jenis
*Duit syiling 50 sen x 7 keping
*Air mineral 1 botol besar
Wajah anda akan diisi dengan unsur +ve(Positif) dari Cahaya Ghaib(6 tempat dimuka anda)
Kos rawatan:RM50(mandi rawat Karomah Anugerah Agung)+RM300(Terapi Pesona Nur Ilahi Anugerah Agung)=RM350 sahaja.



TERAPI KEWIBAWAAN AGUNG
Anda ingin memperoleh kecintaan dari masyarakat, martabat tinggi,dan kewibawaan Agung. Kewibawaan adalah hal yang sangat penting bagi seluruh manusia,sebab dengan kewibawaan akan menimbulkan kharisma yang sangat tinggi, sehingga ia selalu mempunyai pengaruh dikalangan masyarakat luas,jadi jika anda ingin tampil sebagai diri yang penuh kewibawaan yang amat sangat,dengan ilmu ini insya Allah kewibawaan anda akan tegak di mata masyarakat mana saja, dan dimana saja anda berada. Inilah ilmu telepathi wibawa yang fungsinya mempengaruhi kejiwaan dan perasaan orang lain. lmu Kewibawaan dimanfaatkan untuk menambah daya kepemimpinan dan menguatkan kata-kata yang diucapkan. Orang yang menguasai Ilmu Kewibawaan dengan sempurna akan disegani masyarakat dan tidak satupun orang yang mampu melawan perintahnya apalagi berdebat. Boleh dikatakan bila Anda memiliki ilmu ini Anda akan mudah mempengaruhi dan membuat orang lain menurut perintah Anda tanpa berfikir panjang.
Telepathi Level 2 pula Khusus pancaran kewibawaan tingkat tinggi agar membuat orang segan,patuh dan hormat Aji wibawa harimau adalah suatu ilmu kediqdayaan yang diambil dari nenek moyang dari daya kewibawaan binatang harimau. Apabila seekor harimau telah mengeluarkan aumannya maka calon mangsanya tidak akan berkutik. Tanpa puasa,ritual berat. Buktikan kesannya yang nyata dalam kehidupan anda. Sesuai untuk mereka yang berjawatan tinggi.
YURAN KURSUS:
Rawatan Kewibawan Biasa:
Wibawa Tinggi level 1-RM150(Dibekalkan dengan 3 keilmuan kewibawaan ampuh)
Rawatan Kewibawan Agung:
Wibawa Tinggi level 2-RM350 (Aji Senggoro Macan)

PENGISIAN ENERGI HAQ KEKUATAN PENUNDUK
Telepathi Penunduk ini amat sesuai dipakai jika anda mempunyai isteri/suami/anak yang amat degil yang tidak mendengar kata. Jika dengan cara nasihat pun tak makan maka gunalah ilmu penunduk ini. Selain itu digunakan untuk ahli keluarga ianya juga boleh digunakan untuk ketika kita berniaga atau menjual sesuatu yang paling sukar hendak dijual ataupun perniagaan yang tidak nyata seperti insurans,sesuatu produk, MLM atau sebagainya.Ilmu pendunduk ini dapat menambah keyakinan dan kepercayaan diri yang tinggi,mempunyai karisma dan wibawa.

Sesiapa sahaja yang berhadapan yang pengamalnya maka akan dituruti kehendak dengan sifat hormat, kasih sayang tanpa membantah dan akan ikut arahan.Ilmu ini juga sesuai diamalkan oleh penjawat awam,swasta dan sebagainya,Kesimpulannya bekerja tidak hanya memerlukan kekuatan fizik, mental atau kepintaran saja, anda juga perlu membekali diri dengan kekuatan metafizik yang akan membentengi diri dari segala bentuk penindasan atau perlakuan semena-mena dari majikan . Kita lihat begitu banyak kes yang terjadi penyiksaan oleh majikan terhadap pembantu, atau kes rogol terhadap para pekerja wanita. Kes yang lebih ringan adalah penindasan dalam bekerja, majikan yang garang, gaji tidak dibayar dan kerja yang melebihi batas waktu, dan lain-lain.Anda cukup menghafal amalan khusus yang diijazahkan, maka semua kegunaan dan fungsi berjalan secara sempurna. Tidak ada ritual berat atau persembahan. Tidak mengunakan kekuatan jahat atau sejenisnya. Tidak bertentangan dengan agama Islam.Anda akan saya ijazahkan dengan 4 keilmuan penunduk yang sangat ampuh dan telah terbukti dan teruji kekuatannya.Insya Allah.Syaratnya tidak diperbolehkan untuk tujuan kejahatan atau disalahgunakan,semata-mata untuk tujuan kebaikan.
YURAN KURSUS:
Penunduk level 1-RM150(Umum)
Penunduk level 2-RM200(Merukunkan Rumah Tangga & keluarga)
Penunduk level 3-RM250(khusus)
Penunduk level 4-RM350(Panca Tunggal Ghaib / Raja Penunduk)
KELENGKAPAN: Buku Manual dan Akuan Ijazah

RAHSIA AWET MUDA SEJATI
Terapi Kecantikan dan Awet Muda untuk Selamanya(Insya Allah)

TERAPI NURULHAQ QOMARULLAH TINGKAT TINGGI
(AWET MUDA)
(Ilmu Kesepuhan Tanah Melayu)
TERAPI NURULHAQ QOMARULLAH LEVEL 1
Rahsia kecantikan awet muda sebenar,memancarkan daya karisma tinggi,ber-AURA dahsyat setiap yang memandang pasti terpesona,terapi ini hanya segelintir orang yang menguasai ilmu dahsyat ini,bahkan boleh dihitung dengan jari,salah satu diantaranya yang menguasai ilmu kecantikan tingkat tinggi ini adalah Pengasas Anugerah Agung iaitu Dr.Rizal. Selain membuat seseorang tetap cantik,kerana daya mistik ilmu ini mampu dengan izin Allah melambatkan proses penuaan sebelum waktunya,menghambat proses penuaan tubuh dalam jangka waktu yang lama sehingga kulit tetap kuat dan kencang dan anti kedut wajah walaupun usia bertambah tua.

(1) Pengaktifan NurulHaq Qomarullah (level 1):
Pengisian pada badan dan dibekalkan amalan harian Mahar RM350

TERAPI NURULHAQ QOMARULLAH LEVEL 2
(TINGKAT TINGGI)
Spesialis bagi yang pemula atau yang pernah dirawat tapi belum ada hasilnya, secara ghaib berguna menghilangkan semua sengkolo/kesialan yang membuat hidup sengsara  melalui mandi rawatan doa & amalan  khusus tingkat tinggi melalui penyerapan unsur alamiah saripati bunga 7 jenis melalui mandi. Dan Insya Allah cara ini tidak akan mengganggu proses akhir kehidupan (ajal) kerana tidak menggunakan do`a yang bertentangan dengan syari`at. Penggunaan bunga hanyalah niat semata-mata pemanfaatan alam ciptaan Allah untuk keperluan manusia sama halnya seperti pengubatan menggunakan bahan-bahan alam lainnya. Tanpa harus puasa, membawa azimat dan jin, dll. Dapat dimiliki siapa saja baik muslim/non-muslim dan dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh. Sangat sesuai untuk pengusaha, bisnesman, karyawan, guru, artis, selebriti, eksekutif, guru, orang yang selalu sial, berusaha selalu gagal, karier tidak naik, dan sejenisnya.

Kegunaan/Manfaat Terapi NurulHaq Qomarullah, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk: Meneutralkan energi negatif dan melancarkan peredaran energi-energi positif di dalam tubuh yang berguna untuk berbagai keperluan hajat manusia.. Meningkatkan daya immuniti tubuh dari serangan penyakit kronik. Bagi yang mendapat rawatan ini yang juga merupakan rahsia kecantikan awet muda yang dapat mengatasi penuaan dalam waktu yang lama yang berbeza dengan kebanyakan orang seusianya.Sebagai contoh,jika pada saat mendapatkan terapi ini usia si pasien sudah mencapai 40 tahun,maka dengan menjalani terapi ini ia bakal kelihatan 10-20 tahun lebih muda. Mengaktifkan potensi inner beauty yang meliputi: aura wibawa, karisma, dan pesona diri yang dapat memancar sinar luarbiasa dalam pergaulan sehari-hari. Secara alamiah dan ilahiah dapat melakukan penyeimbangan potensi kerezekian, keselamatan, karier, jodoh, dan berbagai problem hajat kehidupan lainnya. Sangat membantu dalam kesuksesan segala usaha anda,membuka segala halangan /sangkal jodoh dll. Tanyakan Syaratnya sebelum datang) Rawatan boleh secara langsung mahupun jarak jauh,khusus wanita,sila bawa muhrim dan hendaklah menutup aurat. Atasi semua problem berat itu melalui  rawatan mandi NurulHaq Qomarullah Anugerah Agung yang mengandung daya ghaib segala rawatan di dunia. Dituntaskan untuk mencapai keberhasilan FIDYAH RM500 untuk tiga kali mandi berturut-turut.Untuk jarak jauh akan diposkan barang pengijazahan untuk mandi Agung.

TERAPI PESONA RAJA ARJUNA ANUGERAH AGUNG
Khusus untuk lelaki yang ingin awet muda selamanya.Ketampanan /karisma memancar sempurna. Kemampuan seksual hebat,daya takluk kepada wanita bertambah,badan tegak,kencang,seksi dan memancarkan cahaya maskulin sejati. FIDYAH: RM555

Terapi ketagihan arak,dadah,gam,rokok dll
Penyembuhan ketagihan, menghilangkan zat-zat radikal dalam tubuh yang menyebabkan ketergantungan /addiction, sakau, dan keinginan untuk menjadi pengguna kembali.

SHAKTIVAT BEDAH  HAKIKAT ( BEDAH AURA )
Kegunaan / Manfaat terapi ini, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk:
·   Meneutralkan  aura negatif tubuh yang menyebabkan selalu menderita kesialan hidup, rezeki sulit/sukar, karier terhambat, sering ditipu orang, sering mendapat kecelakaan, jalankan modal/usaha selalu bangkrup, kena fitnah dan banyak lagi.
·   Mengaktifkan aura keberuntungan, keselamatan,dan kesihatan.
·   Setelah shaktivat dan plus teraphi mandi insya Allah lebih hebat dari segala susuk, khasiat ganda tanpa efek samping, solusi cantik menarik, maskulin, awet muda, mempesona, selalu beruntung, mudah cari kerja, terbebas dari karma hitam dan kesialan hidup. Dapat diikuti oleh siapa saja muslim/non-muslim usia bebas Insya Allah selepas rawatan shaktivat ini,serta-merta aura memancar hebat, siap di test dengan foto aura, FIDYAH RM500,- Bonus pengisian ilmu pengasih sukma(untuk daya tarik, pemikat, wibawa, keruntungan.

UAPAN VAGINA(UKUP WANGI METAFIZIK)
Berfungsi untuk membersihkan organ vital wanita,mencegah kanser rahim,menyembuhkan keputihan,gatal-gatal,membuat harum,mengencangkan otot-otot vagina,mengembalikan keperawanan alami,dan mengatasi gangguan sex wanita,frigiditi,tidak berghairah,sesuai untuk para gadis yang akan menikah,suri rumah tangga,mahupun ibu yang baru melahirkan.

RAWATAN PENERANG HATI (IQ GENIUS)
Berguna untuk mempermudah menerima ilmu,mudah menghafal,mudah punya idea,mudah memecahkan masalah rumit,mudah menguasai suatu kitab / buku, mudah menghadapi ujian pelajaran dan lain-lain, meningkatkan kecerdasan akal fikiran & sebagainya untuk pelbagai tujuan yang melibatkan pembelajaran, karier serta pekerjaan & lain-lain keperluan yang mementingkan ketajaman fikiran & sebagainya
Rawatan Biasa:
Didoakan pada air / makanan Mahar RM15
Rawatan Agung:
Didoakan pada badan dan dibekalkan amalan Penerang Hati &Tenaga Pengingat mustajab Mahar RM50

TELE-PSYCHOKINETIS (TINGKAT TINGGI)
(mempengaruhi batin dan fikiran siapa saja yang dituju / objek)
Mempengaruhi batin dan fikiran siapa saja yang dituju / objek. Ritual ampuh ini dapat dipergunakan untuk mempengaruhi gelombang batin dan fikiran siapa saja tanpa batasan. (urusan perniagaan, jual beli, masalah keluarga, kekasih, pengasihan, urusan jual beli, masalah keluarga, kekasih ,pengasihan menundukkan atasan / bawahan dsb).Sudah dibuktikan dan terbukti kekuatannya.
YURAN KURSUS-RM599
KELENGKAPAN: Buku Manual dan Akuan Ijazah

Terapi Ghoib Pelebur  Susuk Anugerah Agung
Terapi ini sangat ampuh untuk mengeluarkan segala jenis susuk yang dipakai oleh pengamal susuk sama ada emas,berlian,samber lilen dan sebagainya, Insya Allah dapat mengeluarkan susuk dari dalam tubuh pemakai susuk secara ghoib dan nyata. FIDYAH-RM150

Terapi Pelebur Cinta Berahi Anugerah Agung
Terapi ampuh untuk membantu memulihkan serta merawat pesakit yang telah dianiaya dengan ilmu guna-guna,minyak dagu,minyak senyonyong dan sebagainya atau pesakit yang terperangkap dalam cinta hawa nafsu,dipermainkan dan dianiaya, berikhtiar untuk melepaskan diri,andaikata sudah terlanjur terkena penyakit cinta berahi sehingga tidak tertahan lagi sehingga kadangkala membawa kepada mudharat kepada diri sendiri bahkan satu masa boleh menjadi gila ataupun sanggup bunuh diri,Insya Allah terapi ini boleh membantu pesakit dengan menggunakan ilmu mustajab ini.FIDYAH: RM100


MASALAH CINTA
Ditolak cinta,dihina pasangan(syarat: photo anda dan orang yang dituju dan bukan untuk main-main melainkan niat untuk dinikahi. FIDYAH:RM500

AJI PEDOT SIH / MEMUTUSKAN HUBUNGAN CINTA
/ANTI KASIH
Rawatan ghoib menggunakan doa khusus dan ayat-ayat suci Al-Quran untuk memisahkan menggunakan media foto (syarat tambahan 1 butir telur ayam busuk)/ memutuskan Pria / Lelaki idaman lain(PIL)/ Wanita idaman lain(WIL) yang menjadi punca merosakkan kebahagiaan rumahtangga(pihak ketiga dengan segera) untuk tujuan kebaikan sahaja).keampuhannya telah teruji,tak terhitung pasangan berhasil diselamatkan oleh tuah ghaib ajian ini.FIDYAH:RM500

PENGASIHAN KOSMETIK
Pengisian ilmu pengasihan pada alat-alat kosmetik,memberikan daya pikat yang luarbiasa terhadap lawan jenis,sehingga wajah dan tubuh pemakainya sangat memikat dan mempesona dan membuka pintu kerezekian.Insya Allah. Syarat khusus;Alat kosmetik bawa sendiri(bedak,lipstick,minyak wangi dll) FIDYAH:RM150

HIZBUL MANI
Untuk menjaga pasangan anda supaya tidak dapat berbuat curang/menyeleweng dengan orang lain (WIL/PIL).Membuat pasangan tidak dapat melakukan maksiat(zina/dll) dengan orang lain(mati pucuk) membuat kejantanan/kewanitaan suami isteri mati kutu(impoten)bila curang tapi dengan isterinya / suaminya kembali normal. FIDYAH:RM350

BATU KARANG / BATU HEMPEDU
Kaedah terapi rawatan yang unik dan istimewa,hanya menggunakan jurus tenaga dalam makrifat meremuk batu karang,Insya Allah,hanya dalam satu jam batu karang pesakit akan pecah dan hancur. Pesakit juga akan dibekalkan dengan Air Quantum Bioenergy dan Ubatan Herba Anugerah Alam termasuk homoepati dan ayurveda.
Fidyah rawatan Batu Karang-RM30 (tidak termasuk Air quantum dan Ubatan herba)

TERAPI PENYUBUR KANDUNGAN
Terapi khusus bagi isteri yang belum berhasil mendapatkan anak,menormalkan,memperkuat,membuka jalur-jalur tersumbat, menyuburkan dan memperkuatkan kandungan. Sesuai bagi mereka yang sudah bertahun-tahun belum dikurnia anak ,cubalah, jangan berputus asa, banyak yang sudah berhasil dengan izin Allah. Menggunakan kaedah rawatan tenaga dalam makrifat digabungkan dengan ubat-ubatan herba Anugerah Alam yang mujarab.Insya Allah. RM250 (disertakan herba)

MEMBUANG ILMU-ILMU NEGATIF,ILMU HITAM PADA PENGAMAL
Bagi pengamal ilmu-ilmu jahat,ilmu hitam yang ingin bertaubat dan ingin membuang ilmunya,kami mempunyai kaedah khusus untuk membuang ilmu tersebut dari tubuh pengamal selama-lamanya. FIDYAH: RM150

BUANG SAKA
Saka adalah dari belaan orang tua-tua atau dari warisan dahulu(atuk moyang)yang banyak digunakan untuk tujuan berperang,berkebun,menjaga kebun, kebal, boleh, ghaib, kecantikkan, sihir, kekuatan, bersilat dan sebagainya yang digunakan oleh orang-orang dulu.Jika anda menghadapi masalah saka,kami akan membantu anda untuk membuang saka. Alhamdulillah telah banyak yang pulih melalui terapi ini.Insya Allah. FIDYAH: RM150

RESDUNG(KEBATINAN)
Pertama seumpamanya di Malaysia. Dengan hanya menggunakan kekuatan bathiniah,insya Allah ulat-ulat resdung akan jelas kelihatan keluar dari wajah pesakit resdung ulat akan keluar dari liang-liang roma muka  dan akan menyebabkan muka, hidung, mata dan telinga akan gatal seketika,dan dengan jelas pesakit sendiri akan melihat ulat-ulat resdung keluar dan jatuh dari muka. FIDYAH: RM50

TELEPORTASI(ALIN TELUR)
Dengan media telur ayam kampung,Insya Allah kami transfer penyakit yang anda derita dipindahkan ke telur ayam kampung.Untuk segala penyakit zahir dan batin.syarat: pesakit sendiri bawakan telur ayam kampung -FIDYAH: RM20

Berkhasiat Untuk menyedut penyakit: NON MEDIS Insya Allah akan nampak barang-barang yang ada dalam tubuh penderita seperti paku jarum,pecahan kaca,ulat,Gillette dan sebagainya.dan ilmu ini juga dapat digunakan untuk mengenal pasti siapakah yang orang yang secara keji mengirimkan sihir itu,insya Allah akan nampak wajahnya pada permukaan piring melalui pecahan telur kedua. Semata-mata mengandalkan kekuatan bathiniah tingkat tinggi,tanpa perlu guna trick,ilusi dan sebagainya.Dijamin ilmu 100% asli

# Santet(guna-guna,penyakit buatan orang,sihir dll
#Penyakit kiriman,Penyakit ghoib yang aneh dan misteri
MEDIS: Kanser,Jantung,Gastrik,Liver,Migraine, Batu karang, Stroke , Tumor, batu hempedu,Hepatitis dan segala penyakit moden


AJI PELEBUR SAKTI
Sangat ditakuti pengamal ilmu hitam kerana jika dibaca maka mampu menghancurluluhkan kekuatan ilmu hitam musuh,boleh dilakukan secara jarak jauh, manfaatnya dapat menarik atau mengosongkan ilmu orang lain yang bersifat negatif seperti ilmunya dukun-dukun sihir yang sering membuat penganiayaan dan sebagainya,pengamal ilmu hitam dsbnya, selesai anda membuat proses pengosongan langsung orangnya sudah tidak punya ilmu lagi kalau sebelumnya boleh menyihir, sudah tidak boleh menyihir lagi sampai akhir hayatnya. FIDYAH: RM350

AJIAN PUTER GILING SUKMA
Istimewa & khusus untuk memanggil / pemanggilan pasangan / kekasih yang berpaling / ingkar/ lari tak mahu bertanggungjawab, (juga pada orang yang pergi tanpa kembali)dalam waktu singkat segera pulang,kerana merasa amat rindu,hatinya tergetar hebat oleh rasa rindu-cinta kembali tergila-gila pada pasangan  / kekasih yang ditinggalkan-FIDYAH RM150

MANDI NUR ILAHI ANUGERAH AGUNG
Mampu untuk membuang energi negatif dan kotor,sifat-sifat buruk (unsur hewani), kesedihan,stress, makhluk jahat(makhluk halus) yang menganggu dan lain-lain lagi,Mandi Nur Ilah i(mandi Asma ul Husna) ini mampu untuk merubah sifat dan perilaku negatif seseorang menjadi baik,sehingga Ia akan disukai, disenangi,banyak teman,lawan jadi kawan,yang benci akan hilang kebenciannya,orang akan segan berbuat jahat kepada kita,bahkan akan selalu memberi bantuan,mengelakkan pergaduhan, berkarisma,berpesonaliti,berwibawa(kata-kata didengar dan dituruti),mendapat simpati dan pengasihan dari semua orang(pengasih asyik sekampung),disenangi dalam pergaulan dan dikasih sayang sama ada dikenal atau tidak,mempunyai daya tarik yang kuat pada sesiapa saja,tampan,cantik,wajah berseri-seri,bercahaya dan memukau dan lain-lain. Sila bawa:-
(1) Kain putih-5 meter
(2) Bunga 7 warna yang berlainan(jenis sama tak apa)
(3) Limau purut 3 biji (tidak diperboleh guna limau lain untuk mandi)
(4) Duit syiling 20 sen x 9 keping

Semua bahan –bahan diatas akan dibacakan dengan 99 NAMA ALLAH (ASMA UL HUSNA) dan gabungan rahsia metafizik tingkat tinggi!
 
Sekiranya Anda berminat untuk mendapatkan rawatan ini,sila hubungi –012 880 2035 untuk membuat temujanji awal. Kami tidak perlu bercerita panjang lebar. Lihatlah buktinya dengan mata anda sendiri dan rasakan kelebihannya setelah menerima rawatan ini.   FIDYAH: RM 300

TERAPI AURA BIDADARI (ampuh luarbiasa)
Jika anda menggunakan aura bidadari ini akan membuat anda instant menjadi cantik,bersih,mempunyai power pengasihan yang dahsyat,selalu disukai banyak orang,membuat orang-orang disekeliling anda kagum dan membuat anda selalu dihiasi oleh aura kecantikan yang luarbiasa. Boleh ditest dengan Foto Aura. SYARAT TERAPI AURA BIDADARI-RM350

RAWATAN AS-SYIFA’
Khusus untuk merawat gangguan makhluk halus,jin,dll, berkomunikasi dengan makhluk halus (untuk memindahkan makhluk halus),pemulihan penyakit misteri, dll-Bayaran seikhlas anda.

GHOST BUSTER / PEMBURU HANTU
Insya Allah dengan keahlian khusus yang jarang dimiliki oleh manusia biasa,kami  mampu dengan izin Allah mengusir atau memindahkan bahkan menangkap makhluk halus yang menganggu didalam lingkungan rumah/pejabat/sekolah/bahkan di bangunan bertingkat dll-Fidyah menurut kesepakatan

MEMBANTU MENAGIH HUTANG SECARA GHAIB
Sekiranya anda mengalami kesukaran dalam menagih hutang,saya sedia membantu anda secara kebatinan dari jarak jauh untuk menggetarkan hati orang yang berhutang supaya membayar hutangnya kepada anda.Insya Allah,si berhutang akan membayar hutang anda. FIDYAH: RM150

MASALAH: SIFAT & PERANGAI NEGATIF.

• Rawatan Berhenti Merokok
• Kaki perempuan.
• Rawatan Mengenai Jiwa atau sifat negatif seperti: panas baran, kecewa, terlalu ego, keras kepala dan sebagainya.
• Ketagihan Dadah, minum arak dan pelbagai bentuk ketagihan.
Masalah: Kehidupan Remaja
• Putus cinta & apa jua jenis bentuk kekecewaan.
• Selalu termenung ( tidak ceria )                                        
Masalah: Kerjaya dan Kehidupan Seharian.
• Masalah Perniagaan kurang maju.
• Gangguan ditempat kerja
• Selalu dimarahi oleh boss atau dibuli ditempat kerja.
• Sekian lama tiada kenaikan pangkat

TERAPI ULTIMATE SUPER POWER OF ZIMA
Untuk menyelaraskan unsur positif dan negative disusun semula,gelombang dalam tubuh yang tidak teratur menjadi lebih teratur dan kemas,setelah tersusun,tubuh badan akan mengeluarkan tenaga  hebat secara sendiri,,khasiat untuk mewujudkan daya tarik kuat,karisma tinggi,kecantikan,menaikkan seri wajah,penyembuhan,perisai diri,tenaga elektrik /stroom berkekuatan tinggi dari perawat disalurkan ketubuh pesakit yang menderita sakit,untuk mengubati penyakit kanser,darah tinggi,tumor,stroke,liver,lemah syahwat,kolestrol tinggi,lumpuh dan sebagainya- FIDYAH :RM50 (caj sekali rawatan)

TERAPI TAGHLIATUL AJSAAD ANUGERAH AGUNG
Merebus pesakit dalam air panas mendidih selama berjam-jam tanpa rasa sakit dengan menggunakan kaedah spiritual .FIDYAH:RM50

TERAPI AURA DAN GELOMBANG
Kaedah Rawatan Aura dan Gelombang Anugerah Agung terdapat banyak perbezaan dari rawatan aura yang ada sekarang, satu kaedah merawat pesakit menggunakan kekuasaan minda sejati Anugerah Agung dan dengan menyalurkan energi kosmik melalui penyaluran dan penyelarasan gelombang aura / getaran kepada aura cakra pesakit. Pesakit akan merasa getaran kuat dan tubuh  pesakit akan bertindak balas menghasilkan gerakan penyembuhan untuk penyelesaian masalah yang dihadapi.  Pesakit ada diantaranya apabila penyaluran dibuat,ada yang sampai termuntah-muntah, hampir pengsan,tiba-tiba bersilat,terkencing,terberak,terkentut,menguap,sendawa dll bergantung  jenis penyakit dan dengan izin Allah SWT…RM50

Lain-lain
*                        Membantu membersihkan diri,rumah,tempat kerja,kedai, dan sebagainya dari segala energi negatif dari jarak jauhembantu membersihkan diri,rumah,tempat kerja,kedai, dan sebagainya dari segala energi negatif dari jarak jauh
*                        Membantu anda menundukkan,menggertak musuh agar takut,tidak berkutik,menghadapi pembesar/orang yang berkedudukan tinggi agar mudah bertemu,tidak gemuruh,menghilangkan niat jahat,dan sebagainya
*                        Membantu mengendalikan anak nakal,isteri,suami,majikan,dan sebagainya
*                         Mengukuhkan jabatan,pangkat agar cepat naik,mendapatkan derajat. Tinggi,kukuh,mengembalikan jabatan yang dipecat bahkan mendapatkan ganti yang lebih tinggi dan lebih terhormat.
*                        Supaya cerdas,kuat ingatan,dynamic,dimudahkan segala persoalan ,teguh pendirian dalam kebenaran,diudahkan dapat pekerjaan.
*                        Membantu anda mengunci,serta menundukkan orang yang irihati,dengki,khianat dan memindahkannya agar hidup anda tenang tanpa adanya gangguan dan pertengkaran.
*                        Menaklukkan binatang buas,ular,singa,buaya dan sebagainya.Menaklukkan ikan  untuk dipancing secara ghaib,sesuai untuk aktiviti memancing,pemburu,nelayan agar tangkapan banyak.
*                        Tersesat jalan kerana gangguan ghaib,supaya dapat keluar dari lokasi tersebut,sekaligus mempunyai kekuatan ghaib,luarbiasa,tahan haus dan lapar,dapat terjadi dikota , pergunungan  dan hutan.
*                        Menjaga secara ghaib harta benda, rumah,sawah, gudang,kilang,kedai dan sebagainya dari kejahatan penjahat,pencurian,menundukkan musuh,pencuri masuk tidak dapat keluar lagi
*                        Supaya disegani,berwibawa,dihormati,dicintai,berlaku adil dalam keluarga,masyarakat,wajah bersinar-sinar,berseri-seri,yang memandang  pasti terpesona.
Terapi Suara Perindu (Merdu Suara)

Terapi berdasarkan kaedah serta petua melayu lama,membuat suara anda menjadi sedap didengar,memiliki getaran yang tinggi,memiliki suara yang merdu,bermutu tinggi,kata-kata didengar dan dituruti,lunak,nyaring,panjang nafas, asyik, mempersona,memukau dan sesiapa saja mendengar suaranya pasti merindui dan lain-lain, sesuai untuk penyanyi, tahfiz,penceramah,pensyarah dan lain-lain disertakan rawatan,keilmuan khusus merdu suara dan petua mujarab untuk suara)-FIDYAH: RM150

Ajian  Mustika Bumi Penglarisan
Khusus untuk mempercepat penjualan apa saja: jual tanah, rumah, kereta, truck, lori,motosikal, barang-barang, Kedai,Apartment,Dealer/showroom, Bengkel, Restoran,hotel,Alat-alat berat/kontraktor dan harta berharga lain,segera laku terjual dengan harga lumayan. Juga berfungsi sebagai “pelaris” kedai, restoran, hotel dll. Ajian ini sangat ampuh, banyak orang susah berhasil ditolong. FIDYAH: RM350

Pengisian Pada Bedak Aura Dewi Bulan Anugerah Agung

Pengisian pada bedak ini sangat mujarab dan mustajab. Memiliki khasiat spiritual yang luarbiasa, Jika digunakan si Pemakai bedak akan memiliki daya tarik yang misterius,siapapun yang melihatnya akan tertarik dan simpati. Perempuan yang rajin menggunakan bedak ini disukai banyak orang. Buktikan sendiri keampuhannya. FIDYAH: RM150

TERAPI PEMBERSIHAN RUMAH,KEDAI,KILANG DSBNYA
Terapi khusus ini sangat bermanfaat dan sangat berpengaruh untuk membersihkan,membuang energi negative,pemulihan dan pemagaran suatu tempat dari segala unsur-unsur negative dan sebarang bentuk gangguan yang menganggu proses kehidupan.Rawatan ini boleh dilakukan secara jarak jauh mahupun hadir diri. FIDYAH: RM50

TERAPI GARAM BIOPLASMIK ANUGERAH AGUNG
Terapi garam bioplasmik ini sangat bermanfaat sebagai  membuang energi negative, sebagai pemulihan,pemagaran serta perlindungan bagi pesakit yang menderita penyakit zahir mahupun batin. Reaksi pesakit yang menggunakan terapi garam bioplasmik ini berbeza di antara satu sama lain mengikut keadaan jenis penyakit dan situasi masalah yang dihadapi-FIDYAH:RM30

MINYAK MAHABBAH  PAMUNGKAS HAQQUL YAKIN ANUGERAH  AGUNG

Minyak ini dibuat,diisi,dirajjah, dan diprogram khusus dengan melalui proses ritual tirakat dan wirid /hizib tingkat tinggi dalam waktu yang lama dan berat,dengan daya kerohanian melalui kaedah zikir, munajat,Istighosah yang khusus dan mustajab,  penyatuan berbagai kekuatan alam,ditapakan dan merupakan hasil gabungan ritual ilmu pelet pengasihan tingkat tinggi. Antara bahan yang terkandung dalam minyak ini adalah campuran akar bulu perindu dari kalimantan,buluh perindu asli,bulu burung cenderawasih emas,Kelambu Kaabah,dan lain-lain. Media saranan ini tidak akan berkesan sekiranya anda melakukan perbuatan yang kontra dengan syariat agama seperti meninggalkan solat 5 waktu, berzina, berjudi, melakukan apa bentuk keganasan dan penganiayaan, malas berusaha serta perbuatan yang tidak terpuji. FIDYAH: RM565
ILMU PENGASIHAN MAHKOTA RAJA (sangat ampuh dan terbukti luarbiasa)
Inti rahsia dari rahsia ilmu pengasihan tingkat tinggi Daya pemikat luar biasa Kalau hanya urusan cinta,asmara,kasih sayang,pesona,simpati dll,Insya Allah gunakan rahsia ampuh mahkota raja yang merupakan Ilmu pengasihan tingkat tinggi,dikhususkan bagi anda yang tidak ingin menggunakan ilmu susuk jenis apapun. Kegunaan/Manfaat Mahkota Raja, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk: Membangkitkan inner beauty tubuh secara alamiah dan ilahiah yang meliputi: aura karisma, wibawa tinggi, dan pesona diri yang berguna dalam pergaulan dan peningkatan karier. Dalam waktu yang singkat melalui cara khusus dan istimewa,dapat mengaktifkan potensi energi tubuh untuk mempengaruhi simpul syaraf orang yang iri, dengki, benci menjadi sayang,siapa saja yang memandang ataupun mendengar suara anda sehingga akan disenangi  dan dicintai banyak orang,atasan,suami/isteri,kekasih,tunang,membuat cinta mendalam,rindu menangis,selalu ingin bertemu,sulit untuk berpaling,tercipta keharmonisan zahir dan bathin,mengaktifkan energi perlindungan automatik tubuh secara alamiah dan ilahiah terhadap kejahatan zahir mahupun batin: santet, teluh, hipnotis, dll.,serta dapat menunjang karier dan kerezekian serta keselamatan anda. Dan masih banyak kegunaan lain yang tidak dapat disebutkan. Mudah tanpa puasa -/+ 30 minit. Tanpa ritual yang memberatkan. Dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh. Tidak menggangu proses akhir kehidupan (ajal). Siapapun dapat mempelajarinya.Sangat sesuai untuk siapa saja: eksekutif, pemimpin,  artis, yang ingin sukses dalam pergaulan dan disenangi banyak orang. Ribuan orang telah membuktikan khasiatnya yang benar-benar nyata. FIDYAH-RM500

UNIVERSAL INNER ACTIVE BIONIC (QI INTERNAL PROTECTOR) - UIAC

UNIVERSAL INNER ACTIVE BIONIC (QI INTERNAL PROTECTOR) merupakan sebuah media  yang telah dirancang secara khusus dan telah diakses serta diproses melalui standard ritual Ilmu Hakikat makrifat tingkat tinggi oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D sebagai penemu dan Formulator Ilmu Ultimate Super Power of Zima, sehingga mengandung potensi energi yang sangat positive untuk tubuh. UNIVERSAL INNER ACTIVE BIONIC (QI INTERNAL PROTECTOR) ini akan mengubah struktur rangkaian Bio Molekuler tubuh pemiliknya sehingga dapat mengurangkan sekaligus menghilangkan kesan negative dari berbagai aspek fizik dan psikik. Sangat berguna dan ilmiah pemanfaatan UIAC yang berfungsi mengaktifkan alam bawah sedar manusia,meningkatkan kepekaan,kelenjar paratiroid lebih diaktifkan,menguatkan vitaliti,panca indera lebih maksimum,ion karier lebih aktif untuk mendorong gerak kerja alam bawah sedar dll. Dapat dimiliki siapa saja baik muslim/non-muslim tanpa perlu puasa, olah nafas, dll.Sangat sesuai untuk polis, security, pengusaha, paranormal, guru, tentera, dan siapa saja yang berminat.Khasiat kekal seumur hidup. hanya dapat digunakan oleh pemesan yang sudah ada datanya dan sudah diaktifkan oleh Dr.Rizal baik secara langsung mahupun jarak jauh.Tidak memiliki pantangan khusus.

ANTARA MANFAAT:

*                        Daya kekebalan aktraktif
*                        Radar ghaib(empat  radar yang menjalar pada tubuh)Keberadaan ilmu dapat dirasakan didalam tubuh, Mendeteksi isi pusaka,Makhluk halus,serangan ghaib,Ilmu Lawan, Racun dalam makanan,Meradar bahaya sebelum Terjadi,Meradar jenis penyakit Medis dan Ghaib,Melihat lawan yang Zalim dalam Tidur dan Jaga
*                        Meningkatkan rasa percaya diri
*                        Menguatkan kulit,Daging,Urat,Tulang dan Sum-sum, tahan terhadap tetakan-Tusukan-Sembelih-Irisan Senjata tajam / gillete,gergaji (dalam keadaan bahaya),Selamat dari senjata api(tidak meletus)
*                        Pukulan berbekas hitam,Memingsankan / menghancurkan lawan & dapat mematikan pohon,Menjatuhkan haiwan sapi atau kerbau
*                        Menurunkan emosi dan membuat diri menjadi tenang
*                        Memudahkan konsentrasi belajar dan bekerja
*                        Sentiasa berfikiran positif dan tidak mudah berprasangka buruk
*                        Meningkatkan produktiviti kerja
*                        Mengaktifkan Ion tubuh sampai kepada kedalaman pancaran daya inti yang tak terbatas
*                        Penyelarasan unsur positif dan negative dalam tubuh
*                        Merangsang titik Umbilical,Pectoral,Psinic,Polex dan Action
*                        Membangkitkan Inner Power
*                        Mengaktifkan energi iso Bionic halus
*                        Kecerdasan spiritual
*                        Penyembuhan berbagai penyakit
*                        Memancarkan karisma(inner beauty)
*                        Menghindari pereputan tulang dan penyakit kronik dalam waktu yang lama
*                        Mampu melumpuhkan musuh
*                        Mensuplai energi alam semesta(cosmic energy)
*                        Penguat otak daya mikro hidup magnetic(penyegar otak)
*                        Memperkuatkan energi spiritual bagi ahli spiritual,perawat dan ahli tenaga dalam.
*                        Mengaktifkan potensi perlindungan  tubuh secara automatik untuk perlindungan diri dari kejahatan zahir mahupun batin. FIDYAH: RM 1000

UNLIMITED BIO-FRECUENCY MAGNETIC MONEY ANUGERAH AGUNG
UNLIMITED BIO-FRECUENCY MAGNETIC MONEY ANUGERAH AGUNG Merupakan wang kehidupan berefek PEMBERSIHAN diproses oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D  Penemu dan formulator Program Ultimate Super Power Of Zima . UNLIMITED BIO-FRECUENCY MAGNETIC MONEY ANUGERAH AGUNG adalah Ibu Duit yang mengandung frequensi positif bioelektromagnetik yang akan memberikan efek DAYA TARIK yang dinamik pada seluruh ASET Anda, sehingga harta kekayaan yang sudah Anda kumpulkan selama ini semakin berkembang dan berlipat ganda melalui kegiatan usaha / perniagaan ataupun pekerjaan anda serta memberikan kesan yang sangat positif pada setiap langkah kehidupan seluruh keluarga anda pada jalan: KESUKSESAN, KEMAKMURAN, KESIHATAN  DAN KETENANGAN JIWA. 
UNLIMITED BIO-FRECUENCY MAGNETIC MONEY ANUGERAH  AGUNG memberi efek positif pada setiap langkah kehidupan seluruh keluarga anda pada jalan kesuksesan, kemakmuran, kesehatan, dan ketenangan jiwa. Sangat diperlukan bagi : Pengusaha / pedagang, pemilik kedai / kilang / perusahaan, pejabat pemerintah, pengacara, artis, ahli korporat, karyawan / karyawati, atau sesiapa saja yang berminat termasuk Anda yang ingin harta bendanya selamat, tetap kukuh, bahkan tambah berlipat dan bermanfaat untuk seluruh keluarga.
UNLIMITED BIO-FRECUENCY MAGNETIC MONEY ANUGERAH AGUNG Berupa sekeping  wang kertas asli yang telah diproses dalam standard ritual ilmu-ilmu kerezekian tingkat tinggi sehingga mengandungi potensi luarbiasa hebat yang dapat berguna untuk keperluan hajat manusia akan tetapi hanya dapat digunakan untuk usaha yang halal. Ia tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diseimbangkan dengan jenis usaha yang dijalankan pemesan. Dapat dimiliki siapa saja muslim/non-muslim serta dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh.
Fungsi UNLIMITED BIO-FRECUENCY MAGNETIC MONEY ANUGERAH AGUNG :
1. Pembersihan                                                                                                                                           
Membersihkan seluruh harta kekayaan yang berasal dari energi negative sehingga tidak terkena kesan energi negatif dari harta/kekayaan tersebut, seperti : , penyakit, bangkrup material dan spiritual, santet, guna-guna.Meneutralkan  secara alamiah dan ilahiah seluruh potensi energi negatif yang dapat menghambat kelancaran bisnes atau usaha yang sedang dijalankan.
 2.Penarikan
Meraih potensi-potensi kekayaan dari arah yang tidak terduga melalui seluruh aktiviti kerja atau usaha yang dijalankan dengan sungguh-sungguh dan terarah                                                                                                               3. Pengembangan
Mengembangkan kekayaan Anda secara automatik dengan mudah melalui aktiviti kerja atau usaha sesuai yang diprogramkan. Membangkitkan potensi positive jalur-jalur kerezekian yang ada di sekitar tempat anda dan menghubungkannya dengan jalur-jalur kerezekian di luar usaha anda tanpa batasan jarak secara alamiah dan ilahiah. Sehingga dapat mengembangkan usaha yang sedang dijalankan dengan menguntungkan. Dengan kekuatan ghaib  UNLIMITED BIO-FRECUENCY MAGNETIC MONEY ANUGERAH AGUNG tempat usaha anda akan diubah penampilannya sehingga memancarkan aura keberhasilan yang mampu menyedut ribuan pembeli dari tempat berjuta juta batu jauhnya sehingga perniagaan anda maju pesat
 “ Pastikan Anda Menikmati Seluruh Harta Benda Bersama Seluruh Keluarga dengan Hati Tenang, dan damai, hidup bahagia dan sejahtera”
“JADIKAN HARTA ANDA BERLIPAT DAN BERKEMBANG SEKARANG JUGA !!!”
GOLONGAN KECIL
 ( kedai, restoran,pegawai kecil dll) RM 3000 (Diritualkan selama 7 hari berturut-turut)
GOLONGAN MENENGAH (Mini market, Klinik,Bengkel Motor / kereta,Kedai Perabot,Manager dll) RM 6500
GOLONGAN BESAR  (Super Market,Kilang,Ahli Perniagaan Besar,Agency Besar dll yang sebanding RM10,000

BIO SPEKTRUM AURA MAGNETIC FIELD  PROTECTOR Sebuah media yang dirancang secara teknologi super hiper metafizik  khusus dan telah melalui proses standard ritual Ilmu-ilmu Pemagaran Gaib sehingga mengandung potensi energi yang sangat kuat luarbiasa untuk suatu tempat atau rumah. Rumah akan terlihat seperti lautan yang bergelombang,tempat akan terlihat seperti hutan belantara,dll.pencuri yang cuba masuk akan terpental,tidak dapat bergerak,hilang kesedaran,lumpuh dsbnya.
·   Sangat sesuai untuk rumah yang sering ditinggal pergi atau rumah yang berada dalam lingkungan pencuri.
·   Sangat sesuai untuk kendaraan yang selalu dipakai dan diletak di tempat umum.
·   Dapat dimiliki siapa saja baik muslim/non-muslim dan dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh.
·    Tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diselaraskan dengan rumah/tempat si pemesan.
Kegunaan / manfaat BSAMFP, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk:
·   Mengaktifkan potensi daya proteksi alamiah dan ilahiyah di sekitar tempat/rumah dari kejahatan pecah rumah, pencuri, dll
·   Membersihkan berbagai energi negatif akibat potensi energi makhluk halus, santet, ilmu hitam yang beredar di sekitar tempat/rumah yang dapat mempengaruhi tingkat kestabilan emosi para penghuni rumah. Ciri ciri rumah berpenunggu penghuni sering sakit sakit, senang stress, usaha hancur, dimusuhi orang / jiran tetangga.
·   Dan banyak guna lainnya yang  tidak dapat disebutkan.
1) Rumah-RM350
2) Pejabat-RM500
3) Kilang/gudang-RM2000
4) Kereta/lori-RM250
5) Motosikal-RM150
(Sangat sesuai bagi anda yang berada / tinggal dalam tempat yang banyak jenayah)

PELARISAN PAMUNGKAS SAPU JAGAD AGUNG (  PPSJA )
(Pelarisan Tingkat Tinggi yang telah terbukti keampuhannya oleh ribuan orang yang menggunakannya)
·   Rahsia membuka dan memanggil serta menarik rezeki anda agar mengalir deras luarbiasa menuju anda(Rizquhul Ghoib Al-Wahhaab).Hilangkan hambatan/rintangan,pelarisan usaha yang dahsyat dan yang sudah lancar jadi semakin berlimpah ruah dan tidak mudah habis(berkat) serta didalamnya terdapat kunci petunjuk menuju kesuksesan anda!
·   Berupa media yang telah dirancang secara khusus dan sudah diproses dalam standard ritual ilmu-ilmu kerezekian tingkat tinggi sehingga mengandung potensi yang dapat berguna untuk keperluan pelarisan usaha.
·   Cara pemakaian disesuaikan dengan jenis usaha yang dijalankan dan potensi energi pemiliknya.
·   Dapat dimiliki siapa saja muslim/non-muslim serta dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh
·   Hanya dapat digunakan untuk usaha yang halal. Sangat sesuai untuk para pemilik kedai, restoran, hotel, dan sejenisnya.
·   PPSJA tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diseimbangkan dengan jenis usaha yang dijalankan pemesan PPSJA
Kegunaan/ Mamfaat PPSJA, Insya Allah sebgai ikhtiar untuk:
·   Meneutralkan secara alamiah dan ilahiah seluruh potensi energi negatif di sekitar tempat ( kedai, restoran, perusahaan, hotel, dll ) yang dapat menghambat kelancaran bisnes atau usaha yang sedang dijalankan.
·   Membangkitkan potensi positif yang dapat mempengaruhi simpul syaraf rakan bisnes, konsumen, pembeli sehingga merasa senang berbelanja atau berbisnes dengan anda. Sehingga dapat mengembangkan usaha yang sedang dijalankan dengan menguntungkan.
·   Memberikan kesan positif dan ketenangan bagi seluruh karyawan/staff yang bekerja .
·   Tempat usaha anda akan diubah penampilannya sehingga memancarkan aura keberhasilan yang mampu menyedut ribuan pembeli dari tempat berjuta juta batu jauhnya sehingga perniagaan anda maju pesat
·   Mempunyai kekuatan dahsyat guna menarik pembeli / pelanggan segala penjuru arah angin, mempunyai keuntungan besar, rezeki melimpah dan berkah, dicintai pelanggan dan sebagai penolak kejahatan, berfaedah untuk selama-lamanya
·   Bermanfaat mempercepat penjualan apa saja: tanah, rumah, kereta,kilang,harta benda lain,insya  Allah segera laku terjual dengan harga maksimum serta pelaris perniagaan,kedai restoran hotel dan lain-lain yang sangat ampuh khasiatnya
·   Menjadi magnet wang kerezekian  dan wang berebut masuk ke rekening / dompet anda
·   Meningkatkan kreativiti spiritual & sensitiviti  batin sehingga mudah dalam mengatasi berbagai masalah usaha dan kesulitan-kesulitan hidup.
FIDYAH: GOLONGAN KECIL
 ( kedai, restoran,pegawai kecil dll) RM 1500 (Diritualkan selama 7 hari berturut-turut)
GOLONGAN MENENGAH (Mini market, Klinik,Bengkel Motor / kereta,Kedai Perabot,Manager dll) RM 5500
GOLONGAN BESAR  (Super Market,Kilang,Ahli Perniagaan Besar,Agency Besar dll yang sebanding RM15,000

Terapi Fisio Blood Theraphy-Untuk berbagai pengubatan sekali totok langsung lemas-RM30

Bekam Al-Hijamah-Kaedah Perubatan Rasullullah,membuang darah kotor punca penyakit serta memperlancarkan aliran darah.Perubatan  dengan menggunakan kaedah berbekam adalah disunatkan dalam Islam malahan ia merupakan diantara sebaik-baik  cara perubatan.Sebagaimana yang disebutkan didalam beberapa buah hadis yang diantaranya Sabda Nabi Muhammad Shollolloohu ‘Alaihi Wasallam yang maksudnya:”Sebaik-baiknya perubatan bagi kamu  adalah berbekam”.-FIDYAH :RM40 untuk seluruh tubuh / penyakit)

Specialis pengubatan mata-Rawatan untuk membersihkan mata dari iritasi,debu,mata lelah,minus,plus,merah dll-RM20

Akupuntre jarum-Terapi yang dikenali ramai dengan menggunakan jarum khusus yang sangat halus untuk rawatan segala penyakit medik seperti lumpuh,stroke,sakit urat,diabetes,kanser dan sebagainya-RM10 (untuk setiap jarum)

Terapi ketagihan arak,dadah,gam,rokok dll-Penyembuhan ketagihan, menghilangkan zat-zat radikal dalam tubuh yang menyebabkan ketergantungan /addiction, sakau, dan keinginan untuk menjadi pengguna kembali.
Gurah Vagina Ken Dedes-merapatkan,otot-otot vagina, kesat,ketat,wangi,kembali seperti anak dara,gurah ini sudah saya isi kekuatan ghaib dapat menimbulkan mahabbah & burung suami tidak dapat bangun jika hendak digunakan untuk selingkuh ke wanita lain
Urut Tradisional Melayu- Urut seluruh badan Urut memulihkan semangat Urut angin pasang (uluran) Sakit pinggang Terseliuh Tergeliat Urut refleksologi Urut biohidroelektro magnet Melancarkan perjalanan darah Menghilangkan stress Urut menghilangkan kekejangan otot Urut lumpuh Buang angin dalam badan Urut menghilangkan sembelit Urut menghilangkan kencing tidak lawas Membetulkan urat yang simpul Urut menghilangkan penyakit fizikal Urut berikhtiar mendapatkan zuriat
Rawatan Lelaki-Urut Tenaga  Batin,Mati pucuk, Lemah syahwat ,Kalah awal, Memulihkan urat zakar,  Memecahkan lemak dan lendir pada buah zakar, Urut angin pasang (uluran), Urut untuk persediaan perkahwinan, Urut membesarkan saiz zakar,khusus untuk lelaki bermasalah/tambah extra power dan tahan pancutan air mani sehingga 1 jam
Rawatan Wanita-Menaikkan seri wajah Ikhtiar pendekat jodoh Kaunseling masalah rumahtangga (suami, isteri, anak-anak) Dingin seks senggugut Keputihan Kegemukan Ikhtiar mendapatkan zuriat Pakej perbidanan selepas bersalin (urut, tungku, tangas, bengkung, mandian herba untuk bayi dan ibu dalam pantang) Urut seluruh badan Urut tapak kaki Urut membetulkan peranakan Urut untuk kesihatan badan Tergeliat Ikhtiar air selusuh untuk memudahkan bersalin Rawatan pemulihan dara
Terapi Senam Pernafasan Bio Energi Anugerah Agung (INNER POWER)-merupakan senaman pamungkas untuk mengatasi masalah kesihatan seperti penyakit jantung,kanser,batu karang,resdung,asma,tekanan darah tinggi/rendah, kencing manis,awet muda,inner beauty. Anda boleh mencuba terapi ini setelah mencuba perubatan moden dan tradisional tetapi masih belum berhasil menyembuhkan masalah anda. Dapat merawat stress,meningkatkan kesihatan dan stamina luarbiasa.
Info maklumat
 Kami sedia membantu anda mencari produk-produk metafizik,,info keilmuan atau produk yang tidak ada didalam website / brosur ini. Kirimlah e-mail kepada kami untuk menanyakan produk lain

Jadual latihan Meditasi Bio Energi / Meditasi Dzikir Anugerah Agung
Latihan Meditasi di Madinatul Asrar Setiap malam Selasa pukul 08.00 malam-09.00 malam. Pendaftaran Hub: Telp: 012 880 2035 (hotline)

Jadual Latihan 7 Olah Nafas Kesihatan
 Latihan  7  Olah Nafas Kesihatan untuk peningkatan kesihatan, stamina, inner power dll di Madinatul Asrar setiap malam Sabtu pukul 08.00 malam-09.00 malam. Pendaftaran Hubungi: Telefon: 012 880 2035 (hotline) / 019 889 3152

Pesanan Ubat Herba
Kami melayani Pemesanan Ubatan Herba beserta Jamu Instant ( khusus) & Bio Refleksi Energi oil ( Minyak boleh mengurut sendiri) dan banyak lagi di Madinatul Asrar:-Keperkasaan( Big Size), kewanitaan (Gurah vagina), Kekuatan tenaga batin lelaki (kapsul), herba 300 penyakit seperti darah tinggi/rendah, kencing manis,sinusitis,hepatitis,lemah syahwat,insomnia,vertigo,kanser, migraine,keputihan,sakit tulang belakang dll. Dijamin tidak menggunakan bahan kimia, 100% herba alam.



KAPSUL MULTI SPEKTRUM ENERGY TUSPOZIMA ANUGERAH AGUNG
Melalui butiran kapsul yang mengandung bio-molekul aktif untuk membuka tujuh aura utama tubuh dan membangkitkan karisma, wibawa, dan pesona diri sehingga disenangi banyak orang, membuat wajah bercahaya,meningkatkan daya tarik alamiah,melambatkan proses penuaan(anti kedut),meningkatkan karier,perniagaan,Jangan hairan jika anda nanti disukai dan dikasihi banyak orang,memiliki ramai kawan, Tingkatkan immuniti tubuh dan keselamatan dari jenayah, santet, hipnotis, dll. Tidak bertentangan dengan agama. Dapat ditest photo aura AVS 7 pro (sesuai untuk siapa saja, karyawan artis, ahli perniagaan, pedagang, guru, salesman, dll
PEMBIAYAAN:

(1) JENIS LEVEL 1-RM533 (SEBUTIR KAPSUL)

Bonus:PROGRAM TERBARU RAHSIA ILMU MANDI AURA NASMA ANUGERAH AGUNG(berijazah) yang bernilai RM150 diberikan secara percuma

KETERANGAN RINGKAS ILMU MANDI AURA NASMA ANUGERAH AGUNG
Membuka Aura wajah  jadi lebih cantik tampan menawan, bercahaya,awet muda,punya daya pikat  pengasihan yang membuat orang takluk dan terpesona pada pengaruh ghaib aura kecantikan dan ketampanan anda,membuat fikiran dan perasaan anda lebih tenang, Mengharmonikan kehidupan kekeluargaan anda Menstabilkan emosi, spiritual, mental dan fizikal Perlindungan psikik dan gangguan unsur-unsur asing Menguatkan daya penarik anda, mengharumkan aura tubuh anda,aura cemerlang,menaikkan,mempertahankan karier, pangkat,jabatan, dan derajat anda pada tempat  yang tinggi & terhormat sesuai yang diidamkan dsbnya.
Semua Program Keilmuan  di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Diproses Langsung
Oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)


WAKTU RAWATAN:
ISNIN HINGGA KHAMIS
SESSI PAGI 8.00 PAGI HINGGA 12.00 TENGAH HARI
SESSI PETANG 2.00 PETANG-6.00 PETANG
SESSI MALAM 8.00 MALAM-10.30 MALAM
JUMAAT
SESSI PAGI 8.00 PAGI-11.00 PAGI
SABTU HINGGA AHAD
8.00 PAGI-11.00 MALAM


AMARAN KERAS!!!
MAAF! KAMI DI ANUGERAH AGUNG TIDAK MENAWARKAN ATAU MENGADAKAN PERKHIDMATAN ‘MENENGUK’, MELIHAT’,’MERAMAL, ’MENENUNG’, MENILIK’ KERANA IANYA MELANGGAR HUKUM SYARIAT.