Isnin, 16 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

RAHSIA PEMBUKAAN DAYA BATHIN AURA (NUR) NASMA TINGKAT SEPUH

RAHSIA PEMBUKAAN DAYA BATHIN AURA (NUR) NASMA TINGKAT SEPUH
( Inner Beauty )
AIR AURA NASMA(rahsia pembukaan aura level 1)

Meningkatkan dan Melipatgandakan Daya Tarik Aura Nur Pesona, Kewibawaan, Kecantikan, Percaya Diri, Stamina Tenaga dan Vitaliti, Semangat Kerja & Ibadah, dll.Bermanfaat untuk meningkatkan potensi aura ionik yang akan memaksimakan getaran aura mahabbah dan pemikat, sehingga berkhasiat melebihi dari sekadar susuk biasa. (tidak perlu guna susuk) 



(1) Pembukaan Nasma Biasa(level 1):

Pengisian pada badan. Mahar RM100(tanpa amalan)

(2) Pembukaan Nasma Agung(kekuatan berlipat ganda dari level 1) :
  
Didoakan pada badan & dibekalkan amalan harian.Mahar RM200

Perhatian:Rawatan Pembukaan Nasma Agung ini telah dimanfaatkan kepada pelbagai jenis golongan,dan telah banyak memberikan kesan yang sangat positif dari  kekhusyukan ibadah,memperbaiki akhlak dan ke arah kehidupan sukses dan bahagia.Buktikan sendiri keampuhannya.





MANDI AURA NASMA
(rahsia pembukaan aura level 2)

Membuka Aura wajah  jadi lebih cantik tampan menawan,bercahaya,awet muda,punya daya pikat  pengasihan yang membuat orang takluk dan terpesona pada pengaruh ghaib aura kecantikan dan ketampanan anda,membuat fikiran dan perasaan anda lebih tenang, Mengharmonikan kehidupan kekeluargaan anda Menstabilkan emosi, spiritual, mental dan fizikal Perlindungan psikik dan gangguan unsur-unsur asing Menguatkan daya penarik anda, mengharumkan aura tubuh anda,aura cemerlang, menaikkan, mempertahankan karier, pangkat,jabatan, dan derajat anda pada tempat  yang tinggi & terhormat sesuai yang diidamkan dsbnya.

Mahar-RM250

MAHROJ AURA NASMA PANCA TUNGGAL GHAIB
(rahsia pembukaan aura level 3)

Mengandung inti daya bio energi & inti daya spiritual. Manfaatnya telah dibuktikan ribuan orang dari masyarakat biasa, pejabat, selebriti & artis.Memiliki bias energi yang dahsyat & luar biasa, melebihi jenis susuk apapun, secara mata telanjang keistimewaan Mahroj Aura Nasma Panca Tunggal Ghaib Anugerah Agung dapat disaksikan. Merupakan perpaduan bio energi metafizik,ilmu hikmah dan spiritual tingkat tinggi untuk menyatukan kekuatan lahir & batin pemakai. Diminum seketika memancarkan aura dahsyat(silakan di test dengan foto aura) anda diselimuti cahaya putih sekujur tubuh secara automatik, Seketika memiliki pengasihan agung bias energi. Menebar pesona dan simpati, kewibawaan tak terbatas.karisma tinggi, Percaya diri meningkat, memudahkan segala urusan, membuka pintu rezeki yang tertutup/ditutup orang lain.

Insya Allah anda tampil mempesona tanpa perlu pakai susuk malah lebih istimewa dari susuk apapun. Membuka dan memancar aura / cahaya sehingga mempunyai daya tarik tinggi, pesona diri, disenangi semua orang, suami / isteri, menambah kasih sayang, mudah dipercayai orang, tambah cantik / kacak / tampan, jangan hairan ramai yang ingin mendekati anda, suara lunak, sejuk mata memandang, keselamatan zahir dan batin dll. Tiada pantangan dan kesan sampingan ( boleh hadir atau jarak jauh ).

Mahar-RM350 
PERHATIAN:

Semua amalan/Keilmuan/Rawatan/Terapi dalam Anugerah Agung hanya menggunakan Ayat Suci Al-Qur’an,Zikir & Asmaul Husna Sahaja!!!


KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.



Semua Program Terapi  di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Diproses Langsung
Oleh DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D (A.M)UK,D.SC(A.M)UK,M.D(A.M)UK
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)
(KI AGENG SAPU JAGAD / KI AGENG RADITYA DANESWARA)
DOCTOR MEDICINE(ALTERNATIVE MEDICINE)
DOCTOR OF PHILOSOPHY(UNITED KINGDOM)
FOUNDER & DIRECTOR OF UNIVERSAL HEALING SYSTEM
GRAND MASTER OF INNER POWER MARTIAL ARTS ANUGERAH AGUNG
PENGARAH PUSAT RAWATAN MADINATUL ASRAR
PENGASAS PERGURUAN HAQ ANUGERAH AGUNG
MAHAGURU SILAT WARISAN SARAWAK GERAK SEGALANG SERU’ AGUNG

Alamat Surat-Menyurat:

Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
D.Sc(A.M)Uk, Ph.D(A.M)Uk,M.D(A.M)Uk
No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysia.
HP: 012 880 2035(hotline)Email:masterrizal 9000@yahoo.com   Website: www.AkademiMPSHaq.com  Maybank:111186092917
PERHATIAN: Untuk pemesanan secara jarak jauh, anda kena sertakan  tambahan RM20 untuk kos tambang pos laju SKYNET.