Isnin, 16 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

RAWATAN MEMUTUSKAN HUBUNGAN CINTA / ANTI KASIH

RAWATAN MEMUTUSKAN HUBUNGAN CINTA / ANTI KASIH

Rawatan ghoib menggunakan ritual khusus untuk memisahkan menggunakan media foto (syarat tambahan 1 butir telur ayam busuk)/ memutuskan Lelaki idaman lain(LIL)/ Wanita idaman lain(WIL) yang menjadi punca merosakkan kebahagiaan rumahtangga(pihak ketiga dengan segera) untuk tujuan kebaikan sahaja). keampuhannya telah teruji,tak terhitung pasangan berhasil diselamatkan oleh tuah ghaib ajian ini.

Orang yg terkena AK ( ajian Anti Kasih ) ini akan saling membenci dengan automatik. Yang semula baik baik saja menjadi kacau, bertengkar, kelahi dan saling membenci. Hal ini sudah dibuktikan ribuan orang yang pernah memanfaat kan rawatan anti kasih ini. Masalahnya pasti ada ada saja. Kadang hal kecil boleh jadi besar, dan menyebabkan tidak ada nya rasa suka antara pasangan anda dengan kekasih gelapnya.

 
Proses Rawatan:
Melalui proses alamiah dan ilahiyah disesuaikan dengan problem pasien yang akan diterapi.
Dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh.
Dapat diikuti oleh siapa saja muslim/non-muslim usia bebas.
Khusus untuk Memisahkan  / memutuskan Lelaki idaman lain(LIL) / Wanita Idaman Lain (WIL) yang menjadi  punca merosakkan kebahagiaan  rumahtangga (pihak ketiga dengan segera) (untuk tujuan kebaikan sahaja),
Dapat juga digunakan untuk memisahkan hubungan terlarang seperti lesbian / homo dsbnya yang bertentangan dengan agama.
Keampuhannya telah teruji, tak terhitung pasangan berhasil diselamatkan oleh tuah ghaib ajian ini.

2. Kegunaan/Manfaat Rawatan ini, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk:

Cukup dengan sedikit doa dan cara cara memutuskan maka dalam waktu singkat ajian ini akan bekerja sesuai kemahuan anda. Reaksinya paling lambat biasanya tujuh hari dari anda memakai ajian Anti Kasih ini.

Tapi harus anda ingat, jangan di salah gunakan, misalnya anda memutuskan hubungan cinta teman anda. Kasihankan?? Ingat lah hukum karma berlaku, jika anda berbuat jahat maka orang lain pun akan berbuat jahat pada anda. Harap di ingat pepatah ini.

Rawatan Anti Kasih ini tidak boleh sekali-kali digunakan untuk memutuskan hubungan pasangan yang sah(suami isteri),dan tidak akan berfungsi sekiranya ada niat seperti itu,pihak kami tidak mengikhlaskan rawatan ini untuk tujuan main-main atau untuk tujuan balas dendam,dengki,khianat

FIDYAH RAWATAN: RM500(Tahap 1)
RM1500(Tahap 2)

KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Semua Program Terapi  di brosur ini Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh Akan Diproses Langsung Oleh DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D