Isnin, 16 September 2013 | By: Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

RAWATAN AGUNG MANDI NUR ILAHI (Asma Ul Husna)

RAWATAN AGUNG MANDI NUR ILAHI (Asma Ul Husna)

BISMILLAAHIRRAHMAANIRRAHIIM
ALLAH MELARANG HAMBANYA BERPUTUS ASA

Dalam menempuh kehidupan ini pasti ada yang gagal. Namun membina semula kehidupan adalah diutamakan. Allah berfirman yang bermaksud, "Katakanlah, "Hai hamba-hamba Ku yang melampaui batas terhadap diri mereka sendiri, janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni dosa-dosa semuanya, Sesungguhnya Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. (Surah Az Zumar (53)



Pendahuluan:
Apakah ANDA inginkan segala impian,cita-cita,hajat keinginan Anda idamkan menjadi kenyataan!Sesungguhnya di dunia ini tidak ada yang mustahil jika anda selalu berusaha untuk mencari jalan keluarnya dengan cara beribadah,mendekatkan diri dan memohon kepada Allah SWT.sebab segala sesuatu itu ALLAH-lah Yang Maha Mengetahui dan Yang Maha Menentukan.

Bilamana kita telah cukup berusaha disamping berdoa akan tetapi tidak juga berhasil,tidak menemui jalan keluarnya rezeki,susah,sempit kehidupan,lambat jodoh dan lain-lain masalah.Anda dinasihatkan jangan cepat putus asa sebab ada jalan alternatif yang boleh anda ikhtiarkan.

Barangkali pada diri Anda ada “penghalang”(sakat badan,energi kotor & negatif) yang harus dibersihkan terlebih dahulu,sebab apabila cahaya(nur)aura resaka, aura psikis dan aura magnetisme tubuh kita gelap,redup bahkan telah padam sehingga nasib selalu saja kurang bernasib baik,susah rezeki,sukar jodoh,sakit sukar sembuh, stress, dibenci orang,difitnah dll,namun sebaliknya bila Auranya terang cemerlang maka nasibnya sentiasa baik,bahagia,tenang dan keberuntungan selalu menaunginya.

Untuk memancarkan AURA yang mempesona agar dikagumi oleh setiap orang adalah dengan cara mengisi diri kita dengan Nur Cahaya Asmaul Husna,sifat-sifat ALLAH SWT sehingga memancar,meradiasi serta mempengaruhi setiap orang  yang melihat. Renungkan,bila sifat-sifat Allah(Asma Ul Husna) bila berada di dalam diri seseorang, pancaran aura luarbiasanya akan mampu membuat setiap orang yang melihatnya terpesona dan orang itu akan terlihat sangat menonjol dalam lingkungannya, berwibawa,berkarisma,tampan dan cantik,mempunyai daya tarik yang memikat, berpengaruh,berkuasa dan tentu saja rasa percaya diri akan meningkat tinggi. semua itu boleh didapati dengan Terapi MANDI NUR ILAHI/MANDI ASMA UL HUSNA).

Firman Allah: “AKU tidak akan merubah nasib seseorang @ kaum kecuali orang itu sendiri mengubahnya”.
         
Manfaat Buka pesona  Nur Ilahi(Nur Asma Ul Husna)
Mampu untuk membuang energi negatif dan kotor,sifat-sifat buruk (unsur hewani),kesedihan,stress,makhluk jahat(makhluk halus)yang menganggu dan lain-lain lagi.

Mandi Nur Ilah i(mandi Asma ul Husna) ini mampu untuk merubah sifat dan perilaku negatif seseorang menjadi baik,sehingga Ia akan disukai,disenangi, banyak teman, lawan jadi kawan,yang benci akan hilang kebenciannya, orang akan segan berbuat jahat kepada kita,bahkan akan selalu memberi bantuan, mengelakkan pergaduhan, berkarisma, berpesonaliti, berwibawa (kata-kata didengar dan dituruti), mendapat simpati dan pengasihan dari semua orang (pengasih asyik sekampung), disenangi dalam pergaulan dan dikasih sayang sama ada dikenal atau tidak, mempunyai daya tarik yang kuat pada sesiapa saja,tampan,cantik,wajah berseri-seri,bercahaya dan memukau dan lain-lain.

Selain itu membuat diri terasa tenang,tenteram,dan emosi yang terkawal(sifat marah dibuang sewaktu terapi mandi Nur Ilahi,bahkan sebagai melariskan perniagaan(jika individu itu berniaga),mendatangkan rezeki berlimpah ruah dari segala penjuru alam sehingga hidup sering berkecukupan,kehidupan terasa nikmat, menggembirakan dan membahagiakan,melancarkan segala urusan rezeki, perusahaan, jabatan, pekerjaan dll.

Juga memberikan kita kepekaan yang tinggi,fikiran yang cerah,jelas dan terang,cara berfikir yang positif dan kreatif,pengembangan potensi diri,karier yang terus meningkat dan banyak lagi khasiatnya yang tidak dapat dinyatakan kesemuanya pada risalah kecil ini.

Jika sebelumnya ia merasa terhimpit dari berbagai-bagai problem(masalah) hidup yang membuatnya stress,hilang semangat,tekanan jiwa dan mental, penyakit dll,maka setelah diterapi dengan Mandi Nur Ilahi/Mandi Asma ul Husna, yang akan dirasa adalah ketenangan yang sangat mendalam,dan apa yang penting ia mampu mengendalikan diri. Inilah kunci dari keselarasan hidup.

Oleh kerana itu,perlu bagi setiap orang untuk mendapatkan terapi Mandi Nur Ilahi/Mandi Asma ul Husna ini,agar Auranya bersinar luarbiasa terang gemilang,begitu juga masa depannya,agar nasib dan keberuntungan selalu menyertainya…….Insya Allah!

Untuk Mandi Nur Ilahi/Mandi Asma UL Husna
Sila bawa:-
(1) Kain putih-5 meter
(2) Bunga 7 warna yang berlainan(jenis sama tak apa)
(3) Limau purut 3 biji (tidak diperboleh guna limau lain untuk mandi)
(4) Duit syiling 20 sen x 9 keping

Semua bahan –bahan diatas akan dibacakan dengan 99 NAMA ALLAH (ASMA UL HUSNA) dan gabungan rahsia metafizik tingkat tinggi!

Sekiranya Anda berminat untuk mendapatkan rawatan ini,sila hubungi –012 880 2035 untuk membuat temujanji awal. Kami tidak perlu bercerita panjang lebar. Lihatlah buktinya dengan mata anda sendiri dan rasakan kelebihannya setelah menerima rawatan ini.  

SYARAT MANDI NUR ILAHI/MANDI ASMA UL HUSNA(PENGGERAS)- RM 300

KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Semua Program Terapi  di brosur ini Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh Akan Diproses Langsung Oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D